PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Chcesz, aby klienci ci ufali? Zadbaj o pracowników

Lighthouse, firma specjalizująca się w doradztwie komunikacyjnym, zaprezentowała wyniki globalnego badania Edelman Trust Barometer* (ETB), które od blisko 20 lat mierzy poziom zaufania społeczeństw do różnego rodzaju instytucji.

Chcesz, aby klienci ci ufali? Zadbaj o pracowników
W obliczu spadającego zaufania do systemu, Polacy (podobnie jak inne badane nacje) oczekują od biznesu podejmowania konkretnych działań (Fot. Fotolia)
REKLAMA

Jak się okazuje, w oczach Polaków najmniej wiarygodni są prezesi firm i urzędnicy (odpowiednio 23 pkt i 18 pkt).

W obliczu spadającego zaufania do systemu, Polacy (podobnie jak inne badane nacje) oczekują od biznesu podejmowania konkretnych działań, które z jednej strony zwiększają zyski, ale równocześnie poprawiają warunki ekonomiczno-społeczne w środowisku, w którym działają. Takie oczekiwanie wyraziło ponad 70 proc. respondentów.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Z tegorocznego ETB jasno wynika również, jakie czynniki w największym stopniu budują zaufanie do firm. Co ciekawe, dla Polaków w tej kwestii ważniejsze jest dobre traktowanie pracowników przez firmę (65 proc. wskazań) niż jakość jej produktów i usług (56 proc.). W rankingu działań budujących zaufanie do biznesu wysoko znalazło się także uczciwe płacenie podatków (57 proc.), słuchanie potrzeb i informacji zwrotnych od klientów (56 proc.) oraz etyczny sposób działania (51 proc.).

Więcej przeczytasz tutaj.

 

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Chcesz, aby klienci ci ufali? Zadbaj o pracowników

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA