Brytyjska firma chce poprawić samopoczucie pracowników. Skraca tydzień pracy

Cztery zamiast pięciu dni w tygodniu - tyle będą pracować osoby zatrudnione w brytyjskiej firmie marketingowej Reflect Digital.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Brytyjska firma chce poprawić samopoczucie pracowników. Skraca tydzień pracy

Brytyjska firma marketingowa Reflect Digital wprowadza czterodniowy tydzień pracy. Ma to zwiększyć produktywność i zadbać o lepsze samopoczucie pracowników - donosi tvn24bis.pl.

Od 1 października br. 24 pracowników brytyjskiej firmy będzie pracować łącznie około 37 godzin przez cztery dni w tygodniu. Co ważne, nie ucierpią na tym finansowo. Wynagrodzenie pozostanie bowiem na dotychczasowym poziomie.

TVN24 przypomina, że Reflect Digital nie jest jedyną firmą, która zdecydowała się na takie rozwiązanie.

Pod koniec lipca decyzję o skróceniu pracy podjęła nowozelandzka firma zajmująca się zarządzaniem nieruchomościami Perpetual Guardian, która w ramach eksperymentu w marcu i kwietniu tego roku pozwoliła swoim pracownikom pracować cztery dni w tygodniu zamiast pięciu przy zachowaniu pełnego wynagrodzenia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Jo 2018-09-21 19:20:50

37 godzin pracy to wg. prawa brytyjskiego pełen wymiar godzin tzw. full time. Po prostu będą dłużej pracować przez 4 dni, żeby wyrobić normę. Ot co!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.