PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Biznes na kółkach i rekrutacja przez Facebooka. Przepis na sukces?

Od 19 kwietnia mieszkańcy aglomeracji łódzkiej będą mogli spróbować rzemieślniczych lodów w ośmiu mobilnych i stacjonarnych punktach sprzedaży. Właściciele sieci, Ewa i Karim Soliman, stawiają na lokalność. Pracowników rekrutują przez Facebooka.

Biznes na kółkach i rekrutacja przez Facebooka. Przepis na sukces?
W ofercie lodziarni Lód Miód znajdzie się osiem smaków lodów. (fot.pixabay)
REKLAMA

Właściciele sieci Lód Miód przyznają, że o otwarciu lodowego biznesu myśleli od kilku lat.

- Wierzymy w smak i ufamy, że uwiedzie on niejednego amatora słodyczy. Sukces Lód Miód budujemy w trójkę, dzięki sile mojej, Karima i naszego wspólnika, który na prowadzeniu biznesu zjadł zęby. Wykorzystam moje doświadczenie korporacyjne, zadbam, żeby panowie wcielali wszystkie plany w życie i zajmę się marketingiem. Karim ma wiedzę technologiczną, zna branżę od 10 lat. Pracował jako technolog w firmie która dystrybuuje komponenty do lodów, a także sprzedawał urządzenia, którymi wyposażyliśmy lodziarnię - mówi Ewa Soliman.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Solimanowie na starcie zatrudnili 45 pracowników, w większości studentów łódzkich uczelni, których rekrutowali przez Facebooka. Większość z ośmiu punktów sprzedaży Lód Miód funkcjonuje na zasadzie franczyzy.

Więcej czytaj tutaj

 

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Biznes na kółkach i rekrutacja przez Facebooka. Przepis na sukces?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA