PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Biura satelickie elementem walki o talenty

W krajach Europy Zachodniej firmy zaczynają doceniać podmiejskie lokalizacje biurowe, aby skrócić pracownikom dojazd do pracy. W Polsce biura satelickie dopiero raczkują, ale prawdopodobnie wiele korporacji rozważy zmianę swojego modelu działania ze skonsolidowanego na rozproszony. Jest on krótkoterminowo droższy, ale w sytuacjach zagrożenia, takich jak pandemia zapewni nieprzerwaną obsługę klienta i może stać się elementem walki o talenty.

Biura satelickie elementem walki o talenty
Jeśli ten trend pojawi się na naszym rynku, to wymusi zupełnie nowy model biznesowy. (Fot. Shutterstock)
REKLAMA

Ostatnie pięć lat na rynku biurowym oznaczało skupienie na lokalizacjach centralnych. Na przykład w Warszawie powstało nowe centrum biznesowe wokół Ronda Daszyńskiego, co wygenerowało popyt na biura w tym miejscu i firmy tam się przenosiły.

– Podejrzewam, że jesteśmy świadkami narodzin nowego trendu, czyli zwrotu w kierunku odleglejszych lokalizacji, na przykład w pobliżu osiedli mieszkaniowych. W krajach Europy Zachodniej, choćby w Londynie, firmy zaczynają doceniać adresy poza ścisłym centrum, a nawet podmiejskie, aby skrócić pracownikom dojazd do pracy – przyznał Mikołaj Niemczycki, Associate Capital Markets Cushman & Wakefield Poland podczas webinaru „Wpływ koronawirusa na rynek powierzchni biurowych w Polsce - perspektywa brokera” zorganizowanego przez Mindspace.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj też: Jak dobrze pochwalić pracownika?

Cały artykuł czytaj tutaj

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Biura satelickie elementem walki o talenty

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA