PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Biedronka chce poprawić relacje z klientami. Ma od tego człowieka

Sieć handlowa Biedronka poinformowała o powstaniu w jej strukturze nowego stanowiska. Magdalena Koralewska będzie Rzecznika klienta w firmie.

  • Gabriel Paździor
    GP
  • 25 lut 2020 13:24
Biedronka chce poprawić relacje z klientami. Ma od tego człowieka
Magdalena Koralewska (fot. media.biedronka.pl/materiały prasowe)
REKLAMA

Biedronka to jedna z najbardziej widocznych sieci handlowych w Polsce. Codziennie ponad 4 miliony klientów kupuje w sklepach w całej Polsce żywność i inne przedmioty oferowane pod znakiem marki. Kierujący Biedronką właśnie zdecydowali się oddać w ręce swoich klientów nową formę komunikacji ze świadczącymi usługi.

Rzecznikiem klienta Biedronki została Magdalena Koralewska. Od ponad 20 lat związana jest z firmą. Jest dostępna dla wszystkich klientów sieci Biedronka w Polsce. Klienci mogą zgłosić się ze swoimi zapytaniami lub sugestiami po wyczerpaniu kontaktu z kierownikiem sklepu i Biurem Obsługi Klienta sieci Biedronka.

Magdalena Koralewska zdobywała doświadczenie zawodowe pracując m.in. w departamencie HR. Awansujący ją na nowe stanowisko są przekonani, że to doświadczenie pozwoliło jej na dogłębne poznanie zasad funkcjonowania sieci, jej struktur oraz kluczowych kontaktów w firmie.

Jeżeli zgłaszający uzna, że zaproponowane przez Biuro Obsługi Klienta (BOK) rozwiązanie nie jest dla niego satysfakcjonujące, wtedy może skontaktować się z rzecznikiem za pośrednictwem przygotowanego w języku polskim formularza, w którym należy podać numer sprawy nadany wcześniej przez BOK.

- Cieszę się, że jako Rzecznik klienta będę ich głosem. Mogę zagwarantować pełną otwartość na dialog i dogłębną analizę każdej sprawy, która do mnie trafi - mówił sama nowa rzecznik. - Moje stanowisko jest niezależne od struktur Biedronki - stwierdziła. Jak podkreślają kierujący marką rzecznik klienta raportuje bezpośrednio do działającego od 2005 roku Rzecznika klienta całej Grupy Jeronimo Martins.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Biedronka chce poprawić relacje z klientami. Ma od tego człowieka

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Piekarz 2020-02-26 10:00:23

    Wzięli by się bardziej na poprawie relacji pracownik pracodawca, zatrudnili by więcej osób by bałaganu nie było a tak 4 osoby na zmianie widać że nie rozmawiają z pracownikami zwykły klient widzi co się na sklepie dzieje bałagan, jedna kasa otwarta a jak się zapytasz czemu to nas jest trzy pracownice i kierownik śmiech na sali

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.