PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Benefity pracowniczy staną się ofiarą własnej popularności?

Aby zadowolić i utrzymać pracownika w firmie, trzeba mu zapewnić coś więcej, niż tylko wypłatę. Ale pracodawcy zauważają, że dodatkowe benefity często nie są doceniane, a ich powszechność prowadzi do ich dewaluacji.

Benefity pracowniczy staną się ofiarą własnej popularności?
Okazuje się, że pracownicy nie chcą np. stołów z piłkarzykami, a fotele do masażu (fot. pixabay.com)
REKLAMA

- Jest trochę tak, że dewaluują się te benefity, które są najbardziej powszechne – zauważa Joanna Osoba-Botwina, Talent Aquisition Manager w EMEA w Rockwell Automation. – Pracownicy uważają, że pakiet medyczny to oczywistość, coś, co jest dane w standardzie. Staramy się pytać, czego jeszcze by chcieli, co należałoby dodać, a co odjąć. Okazuje się, że nie chcą np. stołów z piłkarzykami, a fotele do masażu, szczególnie, gdy spędzają ponad 8 godzin przed komputerem - dodaje.

Zdaniem Magdaleny Dyduch, dyrektor HR w BP Europa SE, pracownik musi czuć się częścią firmy, aby pracować efektywnie.

- Pracownicy muszą się czuć współodpowiedzialni za kreowanie kultury w miejscu pracy, wtedy też bardziej się z nią utożsamiają – uważa Magdalena Dyduch.

Artykuł powstał na podstawie panelu „HR w firmie” podczas X Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Benefity pracowniczy staną się ofiarą własnej popularności?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.