PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Badanie: 96 proc. klientów PAIH zadowolonych z usług i działania Agencji

96 proc. klientów Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu jest zadowolonych z jej usług - wynika z przedstawionych rezultatów badania firm. 83 proc. badanych podmiotów uważa, że współpraca z PAIH ułatwiła i przyśpieszyła proces inwestycyjny.

  • Autor:PAP/JS
  • 22 gru 2017 17:06
Badanie: 96 proc. klientów PAIH zadowolonych z usług i działania Agencji
Dwie trzecie (67 proc.) ankietowanych klientów Agencji określiło się jako "bardzo zadowolonych" (fot. pixabay.com)
REKLAMA

Dwie trzecie (67 proc.) ankietowanych klientów Agencji określiło się jako "bardzo zadowolonych", a 29 proc. jako "zadowolonych" z kontaktów. 92 proc. oceniło, że PAIH dostarcza użytecznych informacji, a 75 proc. uznało, że pracownicy Agencji prezentują "wysoki poziom przygotowania".

Polscy inwestorzy docenili pośrednictwo PAIH w kontaktach z zagranicznymi instytucjami, takimi jak urzędy, ambasady, placówki dyplomatyczne czy odpowiedniki PAIH działające na rynkach zagranicznych. Z kolei przedsiębiorcy planujący inwestycje w Polsce chwalili sobie przygotowanie wizyt lokalizacyjnych, pomoc w pozyskiwaniu dotacji czy wsparcie w kontaktach z lokalnymi władzami.

"Badanie dowodzi, że poprzez profesjonalizację działań udało nam się stworzyć silną bazę usług, której jakość doceniają nasi klienci. W efekcie liczba projektów w portfelu Agencji konsekwentnie rośnie w skali roku i wzbogaca się o coraz większe i bardziej zaawansowane technologicznie inwestycje" - ocenił wiceprezes PAIH Krzysztof Senger.

W opinii 94 proc. ankietowanych strona internetowa paih.gov.pl zawiera kluczowe informacje dla firm, które planują realizacje projektów inwestycyjnych w Polsce. "Fakt, że inwestorzy, z którymi pracujemy uznali Agencję za bardzo profesjonalnego partnera biznesowego jest powodem do dumy, ale też daje impuls do dalszej profesjonalizacji usług w oparciu o najlepsze światowe standardy" - powiedziała dyrektor Departamentu Inwestycji Zagranicznych Iwona Chojnowska-Haponik.

Jak podkreśliła PAIH, w ocenie większości respondentów postrzegana jest jako profesjonalny partner biznesowy, co wynika z kompetentnych pracowników, którzy dostarczają istotnych i merytorycznie wartościowych informacji, dużego zaangażowania, szerokich i sprawdzonych kontaktów w kraju i za granicą, oraz dużego doświadczenia w organizacji różnego typu wydarzeń - misji biznesowych, konferencji, wizyt referencyjnych i rozmów B2.

Badanie satysfakcji z usług PAIH przeprowadziła firma Kantar Millward Brown. Objęto nim trzy obszary działalności - pierwszy kontakt, prowadzenie projektu inwestycyjnego i ogólną ocenę pracy Agencji. Badanie polegało na wywiadach telefonicznych metodą CATI oraz pogłębionych wywiadach indywidualnych inwestorów, którzy zrealizowali swoje inwestycje w kraju lub za granicą przy pomocy PAIH. Przeprowadzono je pomiędzy 20 listopada a 18 grudnia 2017 r.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Badanie: 96 proc. klientów PAIH zadowolonych z usług i działania Agencji

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.