Jak wynika z badania Salesforce „2015 State of Service” ponad 1/3 firm najbardziej zaangażowanych w obsługę klienta (36 proc.) wykorzystuje do komunikacji z klientami aplikacje mobilne. W tym segmencie rynku w ciągu dwóch lat wykorzystanie aplikacji w obsłudze klienta wzrośnie o ok. 70 proc.
- dlahandlu.pl
- •14 sty 2016 13:12

W ciągu 12-18 miesięcy firmy podwoją swoje działania i wydatki na monitorowanie mediów społecznościowych. Najefektywniejsze przedsiębiorstwa inwestują w rozwój pracowników budując ich lojalność. Ponad połowa firm o najlepszej obsłudze klienta twierdzi, że potrafi przewidywać oczekiwania klientów co do preferowanego przez nich sposobu obsługi, ze względu na wykorzystanie technologii, które są w stanie dostarczyć pełną informację o historii klienta.
Czytaj też: Ile zarabia się w obsłudze klienta?
Najskuteczniejsze firmy modelują obsługę klientów pod kątem ewolucji ich wymagań i zwyczajów – obsługują klientów, tak, jak ci tego oczekują, za pomocą wielokanałowej komunikacji, aktywności w social mediach i obsłudze klienta z wykorzystaniem aplikacji mobilnych.
Więcej tutaj.

KOMENTARZE (0)