PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Aplikacje mobilne, media społecznościowe i czat. Obsługa klienta się zmienia

Jak wynika z badania Salesforce „2015 State of Service” ponad 1/3 firm najbardziej zaangażowanych w obsługę klienta (36 proc.) wykorzystuje do komunikacji z klientami aplikacje mobilne. W tym segmencie rynku w ciągu dwóch lat wykorzystanie aplikacji w obsłudze klienta wzrośnie o ok. 70 proc.

Aplikacje mobilne, media społecznościowe i czat. Obsługa klienta się zmienia
Firmy chętnie angażują klientów w dialog i wyrażanie opinii (fot. fotolia)
REKLAMA

W ciągu 12-18 miesięcy firmy podwoją swoje działania i wydatki na monitorowanie mediów społecznościowych. Najefektywniejsze przedsiębiorstwa inwestują w rozwój pracowników budując ich lojalność. Ponad połowa firm o najlepszej obsłudze klienta twierdzi, że potrafi przewidywać oczekiwania klientów co do preferowanego przez nich sposobu obsługi, ze względu na wykorzystanie technologii, które są w stanie dostarczyć pełną informację o historii klienta.

Czytaj też: Ile zarabia się w obsłudze klienta?

Najskuteczniejsze firmy modelują obsługę klientów pod kątem ewolucji ich wymagań i zwyczajów – obsługują klientów, tak, jak ci tego oczekują, za pomocą wielokanałowej komunikacji, aktywności w social mediach i obsłudze klienta z wykorzystaniem aplikacji mobilnych.

Więcej tutaj.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Aplikacje mobilne, media społecznościowe i czat. Obsługa klienta się zmienia

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.