PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Aplikacja Żabway ułatwia zarządzanie biurem w czasie pandemii

Żabway, czyli mobilna aplikacja dla pracowników poznańskiej centrali Żabka Polska w czasie pandemii COVID-19 zyskała nowe funkcjonalności, które pomagają pracownikom bezpiecznie i przy zachowaniu odpowiedniego reżimu sanitarnego stopniowo wracać do pracy biurowej.

  • Autor:KDS
  • 6 lip 2020 19:20
Aplikacja Żabway ułatwia zarządzanie biurem w czasie pandemii
Aplikacja m.in. podpowie pracownikom, dla ilu osób przeznaczona jest dana salka konferencyjna. (Fot. materiały prasowe)
REKLAMA
  • Dzięki wprowadzeniu nowych opcji użytkownicy żabway mogą znaleźć informacje o wszystkich ustalonych procedurach i zasadach bezpiecznego powrotu do biura.
  • Aplikacja podpowie pracownikom, dla ilu osób przeznaczona jest dana salka konferencyjna, a także pozwoli zarezerwować stolik w kantynie na czas posiłku.
  • Żabway pomaga także szybko reagować w przypadku potencjalnych awarii. Pracownicy posiadają możliwość wysłania zdjęcia i zgłoszenia usterki do Działu Administracji.

- Zapewnienie bezpiecznego i inspirującego środowiska pracy naszym pracownikom to dla nas priorytet, zwłaszcza w obecnej trudnej dla wszystkich sytuacji. Dlatego już kilka tygodni temu rozpoczęliśmy działania mające na celu umożliwienie stopniowego bezpiecznego powrotu do biura naszym zespołom - opowiada Jolanta Bańczerowska, chief people officer w firmie Żabka Polska.

Jak dodaje, aby ten proces usprawnić, firma postanowiła skorzystać z dostępnych rozwiązań technologicznych, m.in. wykorzystując aplikację żabway, z której korzystają jej pracownicy.

- Zaktualizowaliśmy ją o nowe funkcje, które pomagają odnaleźć się w nowej biurowej rzeczywistości. Od 1 czerwca z jej nowych możliwości korzystają pierwsi pracownicy, którzy wyrazili chęć powrotu do pracy w biurze. Wierzę, że wkrótce cały, liczący ponad 800 osób, zespół centrali będzie mógł znów spotkać się w biurze, które jest naszym naturalnym środowiskiem pracy, dającym nam poczucie przynależności i wspólnoty oraz zachęcającym do wspólnego wysiłku i kreatywnego działania - mówi Bańczerowska.

Dzięki wdrożeniu nowych opcji użytkownicy aplikacji żabway mogą znaleźć w niej informacje o wszystkich ustalonych procedurach oraz zasadach związanych z bezpiecznym powrotem do biura. W aplikacji umieszczone zostały również nowe mapy biura z oznaczeniem biurek, stref oraz nowych kierunków poruszania się po budynku, nakazujących pracownikom np. ruch jednostronny klatką schodową czy poruszanie się windami tylko w górę. Aplikacja podpowie pracownikom, dla ilu osób przeznaczona jest dana salka konferencyjna, a także pozwoli zarezerwować stolik w kantynie na czas posiłku.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Aplikacja Żabway ułatwia zarządzanie biurem w czasie pandemii

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.