PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Aon Hewitt: Oto 7 najważniejszych trendów w zarządzaniu

Otwarty dialog, koncentracja na wartościach, budowanie doświadczenia skoncentrowanego na pracowniku, indywidualizacja wynagrodzeń, rozwój efektywnych zespołów, pobudzanie zaangażowania pracowników oraz analityka kapitału ludzkiego jak kapitału finansowego - oto najważniejsze trendy w zarządzaniu.

Aon Hewitt: Oto 7 najważniejszych trendów w zarządzaniu
Rok 2017 będzie charakteryzował się dalszym zwiększeniem wydatków na działania wizerunkowe prowadzone wśród kandydatów do pracy. (Fot. Fotolia)
REKLAMA

W raporcie „People Trends 2017” Aon Hewitt określił kluczowe trendy w zarządzaniu kapitałem ludzkim na najbliższe lata, koncentrując się na pięciu najważniejszych obszarach: kapitał ludzki i struktura organizacyjna, pozyskiwanie i rozwój talentów, wynagrodzenia, przywództwo, kultura organizacji. Oto 7 najważniejszych.

1. Tworzenie kultury „feedbacku” i otwartego dialogu

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Termin „feedback” wciąż pozostaje kluczowym słowem w kontekście zarządzania efektywnością pracy. Millenialsi wymieniają częsty feedback jako jeden z kluczowych czynników umożliwiających im rozwój. Z drugiej strony obserwujemy coraz większe oczekiwanie pracowników do wypowiadania się na wiele tematów dotyczących życia organizacji. Jako konsumenci, przyzwyczajeni do wydawania opinii i oceniania usług – pracownicy oczekują podobnego podejścia od swoich firm. Budowanie kultury ciągłego i otwartego dialogu organizacji z pracownikami to jeden z większych trendów na nadchodzące miesiące i lata.

2. Budowanie doświadczenia skoncentrowanego na pracowniku

Budowanie doświadczenia z pracy w danej organizacji i spójnego EVP (Employee Value Proposition) rozpoczyna się już podczas procesu pozyskiwania pracowników, jeszcze zanim nastąpi pierwszy kontakt kandydata z organizacją. Każdy szczegół w procesie rekrutacji ma znaczenie. Jednym z najważniejszych trendów jest przebudowa całokształtu doświadczenia kandydatów w procesie aplikowania o pracę, a także podczas całego cyklu życia w organizacji, i jego koncentracja na samym pracowniku.

3. Koncentracja na wartościach

Rok 2017 będzie charakteryzował się dalszym zwiększeniem wydatków na działania wizerunkowe prowadzone wśród kandydatów do pracy. Dobrze przemyślana propozycja wartości sprawia, że firma jest w stanie nie tylko przyciągać odpowiednich kandydatów, ale zatrzymać ich na dłużej.

Co więcej pracownicy doceniają wyjątkowość i prawdziwość złożonej „obietnicy”, dobrze odnajdują się w organizacji oraz czują się zmotywowani do działania, napędzając jej wzrost. Pracodawcy będą przykładać większą wagę do tego, aby propozycja wartości odzwierciedlała rzeczywistą kulturę organizacji.

4. Ciągłe pobudzanie zaangażowania pracowników

Wiele organizacji ma już w swoim DNA działania na rzecz angażowania i inspirowania pracowników do działania. Najczęściej strategia budowania zaangażowania powstaje w oparciu o prowadzone raz w roku lub rzadziej badania zaangażowania pracowników.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Aon Hewitt: Oto 7 najważniejszych trendów w zarządzaniu

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.