PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Analityka danych: Dzięki Big data firma może zarobić dużo więcej

• Polskie firmy są pozytywnie nastawione do nowych technologii, ale zazwyczaj na tym się kończy.
• Z rozwiązań big data w praktyce korzysta tylko 18 proc. badanych przedsiębiorstw.
• Analiza danych jest nie tylko domeną tylko dużych graczy na rynku.
• Każda firma, która umiejętnie gromadzi i wykorzystuje dane, może liczyć na wzrost dochodu.

Analityka danych: Dzięki Big data firma może zarobić dużo więcej
Aby osiągnąć sukces biznesowy, nie możemy przeoczyć trendu, którym staje się monetyzacja danych - mówi kierownik Zespołu Rozwoju Biznesu w Atmanie (Robert Mikołajski, fot.youtube)
REKLAMA

Aby osiągnąć sukces biznesowy, nie możemy przeoczyć trendu, którym staje się monetyzacja danych. 

- Należy próbować wykorzystywać analizę danych w biznesie. W przypadku big data ma to ogromny wpływ na dochody firmy – mówi Robert Mikołajski, kierownik Zespołu Rozwoju Biznesu w Atmanie.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zbierane dane mogą mieć różne zastosowania.

- Bardzo duże znaczenie ma to, na czym firmie zależy i na czym chce się skupić. Big data można wykorzystywać np. w zakresie analizy potrzeb i oczekiwań klientów – stwierdza ekspert.

Czytaj też: Firmy stawiają na usługi w chmurze. Gigantyczny boom w branży big data

 

Oczywiście powinniśmy analizować dane dotyczące nie tylko nas, lecz także – konkurencji. Dzięki temu zyskamy jeszcze lepszy efekt.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Analityka danych: Dzięki Big data firma może zarobić dużo więcej

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.