Ambitne plany chińskiej firmy. Chce otwierać 1000 sklepów... dziennie

JD.com, druga największa chińska firma sektora handlu elektronicznego, ogłosiło ambitne plany. Firma chce otwierać w Chinach około 1000 sklepów convenience dziennie. Dzięki temu imponującemu celowi, druga co do wielkości firma handlu elektronicznego w tym kraju przyspiesza projekt rozszerzenia działalności na rynek offline.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Ambitne plany chińskiej firmy. Chce otwierać 1000 sklepów... dziennie

PODZIEL SIĘ


Autor: DlaHandlu.pl

dlahandlu.pl

19 kwi 2018 18:33


Uruchomienie 1000 sklepów stacjonarnych w ciągu niespełna roku było imponującym osiągnięciem, ale JD.com na tym nie poprzestaje. Nowe sklepy będą prawie wyłącznie franczyzowe, a niezależni inwestorzy będą mogli je prowadzić na terenie całego kraju.

- Format już na starcie okazał się niezwykle popularny, szczególnie wśród pracowników migrujących, którzy chcieliby powrócić do swoich rodzinnych miejscowości - powiedział CEO JD.com, Liu Qiangdong. - Każdego dnia otrzymujemy 50 tys. zgłoszeń od osób, które kusi perspektywa pracy bliżej domu, przy jednoczesnym uzyskaniu przyzwoitego wynagrodzenia - dodał.

Prowadzenie sklepu convenience JD.com może generować wynagrodzenie w wysokości ponad 8 000 juanów (nieco ponad 1000 euro ) na miesiąc, a pożyczki od Jingdong Finance są dostępne dla tych, którzy nie mają własnego kapitału, a chcieliby zostać franczyzobiorcami.

1111 sklepów zostało już otwartych od listopada ubiegłego roku. Jeśli JD.com zrealizuje swój śmiały plan, w ciągu najbliższych pięciu lat uruchomi milion punktów, z których połowa będzie znajdować się na obszarach wiejskich.

Czytaj więcej tutaj

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.