JD.com, druga największa chińska firma sektora handlu elektronicznego, ogłosiło ambitne plany. Firma chce otwierać w Chinach około 1000 sklepów convenience dziennie. Dzięki temu imponującemu celowi, druga co do wielkości firma handlu elektronicznego w tym kraju przyspiesza projekt rozszerzenia działalności na rynek offline.
- DlaHandlu.pl
- •19 kwi 2018 18:33

Uruchomienie 1000 sklepów stacjonarnych w ciągu niespełna roku było imponującym osiągnięciem, ale JD.com na tym nie poprzestaje. Nowe sklepy będą prawie wyłącznie franczyzowe, a niezależni inwestorzy będą mogli je prowadzić na terenie całego kraju.
- Format już na starcie okazał się niezwykle popularny, szczególnie wśród pracowników migrujących, którzy chcieliby powrócić do swoich rodzinnych miejscowości - powiedział CEO JD.com, Liu Qiangdong. - Każdego dnia otrzymujemy 50 tys. zgłoszeń od osób, które kusi perspektywa pracy bliżej domu, przy jednoczesnym uzyskaniu przyzwoitego wynagrodzenia - dodał.
Prowadzenie sklepu convenience JD.com może generować wynagrodzenie w wysokości ponad 8 000 juanów (nieco ponad 1000 euro ) na miesiąc, a pożyczki od Jingdong Finance są dostępne dla tych, którzy nie mają własnego kapitału, a chcieliby zostać franczyzobiorcami.
1111 sklepów zostało już otwartych od listopada ubiegłego roku. Jeśli JD.com zrealizuje swój śmiały plan, w ciągu najbliższych pięciu lat uruchomi milion punktów, z których połowa będzie znajdować się na obszarach wiejskich.
Czytaj więcej tutaj


KOMENTARZE (0)