Na Twitterze pojawiły się konta "ambasadorów centrów dystrybucyjnych Amazona". Mają przywrócić firmie dobre imię. Serwis TechCrunch odnotował co najmniej 15 takich kont na platformie społecznościowej. Każde z nich ma uśmiechnięte logo Amazona ustawione jako zdjęcie tła. W nazwie pojawia się fraza "FC Ambassador".
-
- •27 sie 2018 18:25

Jak czytamy na portalu Bussinesinsider.pl, ambasadorzy szukają tweetów na temat warunków pracy w firmie Jeffa Bezosa i odpowiadają na nie formułkami takimi jak np. "A wiedziałeś, że Amazon płaci pracownikom magazynów około 30 proc. więcej od innych sprzedawców? Jestem dumny z tego, że pracuję dla Amazona. Dobrze się mną opiekują. O wiele lepiej od niektórych poprzednich pracodawców".
– Ambasadorzy FC to pracownicy, którzy mają doświadczenie w pracy w naszych centrach dystrybucyjnych – powiedział przedstawiciel Amazona w rozmowie z amerykańską redakcją Business Insidera. – Najważniejsze, że pracowali tam na tyle długo, by przedstawić fakty szczerze i na podstawie własnych doświadczeń – stwierdził.
Czytaj też: Amazon: "Wykorzystuje się pracownika tak długo, aż się wypali"
Jeden z takich ambasadorów przyznał, że odpowiadanie na tweety to tylko część ich obowiązków, za którą nie dostają dodatkowego wynagrodzenia. Pracują zwykle jako osoby, które uczą zawodu świeżych pracowników, a do tego same zajmują się paczkami.
Wszystkie konta ambasadorów powstały w sierpniu. Wiele osób dodało też frazę "Amazon FC Ambassador", by wyśmiewać pomysł Amazona.

KOMENTARZE (2)