PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Agnieszka Sosnowska: Lockdown poszerzył skłonność do korzystania z rozwiązań online’owych

Mityczna ułomność aplikacji do video konferencji trochę dała się nam wszystkim we znaki. Wystarczyło, że na kilka osób jedna ma problem z transferem internetu i spotkanie traciło swoją dynamikę, a energia i uwaga wyciekały - o problemach, jakie w czasie pandemii skutecznie rozwiązywali pracownicy, opowiada Agnieszka Sosnowska, CEO Biuro Podróży Reklamy.

  • Autor:KDS
  • 29 sie 2020 10:00
Agnieszka Sosnowska: Lockdown poszerzył skłonność do korzystania z rozwiązań online’owych
Agnieszka Sosnowska, CEO Biuro Podróży Reklamy. (fot. Biuro Podróży Reklamy)
REKLAMA
  • Organizacja, na czele której stoi Agnieszka Sosnowska składa się z trzech odrębnych firm - agencji reklamowej, platformy do influencer marketingu oraz platformy łączącej agencje reklamowe i klientów.
  • Mityczna ułomność aplikacji do video konferencji trochę dała się nam wszystkim we znaki - komentuje ostatnie tygodnie.
  • O tym, co pozytywnego wyniosły firmy z pandemii w cyklu PulsHR.pl opowiedziała nam m.in. Katarzyna Rusek, dyrektor HR w SAP Polska czy Marc Burrage, dyrektor zarządzający w Hays Poland.

Wszystkie organizacje przestawiły się w 100 proc. na pracę zdalną już 13 marca 2020. Zespoły obu platform już wcześniej w części pracowały zdalnie lub w jakiejś części opierały się na outsourcingu pewnych prac, więc przestawienie się na home office przyszło im stosunkowo łatwo.

- Agencja, która jest tyglem wymiany pomysłów, przez co wymaga bliskości niezbędnej do inspiracji oraz częstej pogłębionej komunikacji, miała z racji natury rzeczy nieco ciężej, ale też sprostała wyzwaniu. Ale z tego samego powodu agencja wróciła do biura najszybciej, bo po 6 tygodniach pracy zdalnej. Zespoły obu platform powróciły do biura po około 8 tygodniach - opowiada Sosnowska.

W czasie, kiedy większość firm została zmuszona do zwolnienia tempa pracy, zespół agencji Biuro Podróży Reklamy mocno przyspieszył. To tylko utwierdziło pracowników, że są zgrani i potrafią dobrze działać, nawet w czasie podwyższonego stresu.

Czytaj więcej: "W każdym kryzysie ukryta jest szansa". Jaka? Zdradzają prezesi i dyrektorzy HR

I tak, agencja nagłośniła PR-owo swój rebranding, kiedy to na czas lockdownu zmieniła nazwę z Biuro Podróży Reklamy na Dom Podróży Reklamy.

Platforma Ad World Masters przeprowadziła dwa globalne badania nastrojów wśród agencji reklamowych na świecie. Zrealizowała też wybory najlepszych konceptów komunikacyjnych marek będących reakcją na lockdown oraz zaangażowała firmy MarTech do współpracy w obszarze specjalnych ofert dla agencji dotkniętych przez skutki pandemii. W tym celu powstała specjalna strona, która nadal się rozwija.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Agnieszka Sosnowska: Lockdown poszerzył skłonność do korzystania z rozwiązań online’owych

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Zeghar 2020-08-29 15:42:48

    Jak jest problem z połączeniem, to sięga się do portfela i płaci za porządne łącze. A nie pozbawia ludzi rozrywki, bo paniom i panom od reklamy przycięło transmisję w wyżyłowanych parametrach.

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.