PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Pokolenie Y jest wymagające, dlatego że oczekiwania pracodawców wobec nich są bardzo duże

– Młodzi nie są leniwi. Nie można określić leniwym kogoś, kto przez pięć lat studiów uczęszcza na zajęcia, popołudniami odbywa staż, a w weekendy zarabia na studia. Dodatkowo udziela się w organizacjach studenckich – uważa Ewelina Morawska z Adecco Poland.

Pokolenie Y jest wymagające, dlatego że oczekiwania pracodawców wobec nich są bardzo duże
Ewelina Morawska pracuje nad własnym projektem. Pod koniec miesiąca Adecco czeka mała rewolucja (Ewelina Morawska, Fot. Mat. pras.)
REKLAMA

Dlaczego zdecydowała się pani zawalczyć o posadę prezesa Adecco Poland?

Ewelina Morawska, CEO for 1 month w Adecco Poland: – O ogłoszeniu dowiedziałam się pod koniec rekrutacji. Ponieważ była to niezwykle kusząca oferta, postanowiłam wysłać swoje CV. Szansa, by móc zobaczyć działanie firmy, zwłaszcza tak dużej jak Adecco, z perspektywy CEO, nie zdarza się często. Choć przyznaję, że miałam wątpliwości, czy praca będzie tak interesująca, jak opisywano ją w ogłoszeniu.

Rzeczywistość pokrywa się z tym, co było w ogłoszeniu?

– Tak, codziennie wypełniam obowiązki prezesa. 1 lipca podpisałam kontrakt, który sprawił, że przez 31 dni jestem osobą odpowiedzialną za agencję.

Jak wygląda typowy dzień pracy CEO Adecco? Co należy do pani obowiązków?

– Nie ma czegoś takiego jak typowy dzień prezesa. Każdy dzień jest inny. Na bieżąco sprawdzam, co dzieje się w firmie, porządkuję pocztę mailową. Biorę również udział w wielu spotkaniach i wydarzeniach biznesowych. Przykładowo byłam na spotkaniu rozpoczynającym współpracę Adecco z Procter & Gamble. Inny dzień spędziłam na zebraniu ze steering team, gdzie omawialiśmy najważniejsze projekty realizowane przez Adecco.

Odwiedziłam również lokalne biura agencji – w Warszawie, Katowicach, Sosnowcu i w Gdańsku. Podczas wizyt miałam okazję porozmawiać z pracownikami zatrudnionymi na różnych stanowiskach w organizacji, m.in. z rekruterami, dyrektorami oddziałów czy dyrektorami regionów. Dzięki temu dowidziałam się, jak wygląda ich praca i jaki wpływ ma na nią CEO.

Brałam również udział w spotkaniu biznesowym organizowanym przez Polskie Forum HR, na którym prowadzona dyskusja o current state na rynku, możliwościach rozwoju i planach na przyszłość. Z kolei podczas spotkania „HR na śniadanie” mogłam skonfrontować swoją opinię na temat pokolenia Y ze zdaniem ekspertów.

No właśnie, jak pani jako przedstawiciel pokolenia Y ocenia postawę roszczeniową młodych? Czy rzeczywiście na polskim rynku pracy jest tak źle, że jedyną szansą dla nich jest emigracja?

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Pokolenie Y jest wymagające, dlatego że oczekiwania pracodawców wobec nich są bardzo duże

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • f 2015-07-21 10:01:27

    Tak, p. Ewelina jest ,,Prezesem" i pisze notatki ze spotkania. Bujda i akcja marketingowa Adecco.

  • były student 2015-07-20 22:55:42

    nie tylko młodzi są studentami...30 i 40 latkowie też byli studentami którzy pracowali, udzielali się i pracowali aby na te studia zarobić...pracowali po naście godzin i teraz szukają pracy jak młodzi i nie rzadko pracują na umowach śmieciowych...więc nie rozumiem dlaczego nagle zaczęto chełpić młodych w Polsce...mam przyjemność pracować z młodymi i naprawdę to ręce opadają

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.