PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Wynagrodzenia w działach marketingu, promocji i analizy rynku

Ile zarabia specjalista ds. marketingu, ds. promocji, analizy rynku, ile lider marki i produktu, a ile dyrektor marketingu? Sprawdźcie. Poznajcie wyniki najnowszego badania "Jesień 2015", przeprowadzonego przez Advisory Group TEST Human Resources.

Mediana specjalisty ds. analizy rynku wynosi 5312 zł brutto. To spory wzrost. Wiosną tego samego roku zarabiał średnio 4454 zł brutto miesięcznie. 

Za przeprowadzanie analiz i badań oraz monitorowanie otoczenia konkurencyjnego i potrzeb klientów 25 proc. specjalistów otrzymuje pensję nie większą niż 3941 zł brutto, ale kolejne 25 proc. dostaje wypłatę nie mniejszą niż 5917 zł brutto.

W pół roku wzrosły (w wysokości 1128 zł brutto w porównaniu z danymi wiosennej edycji badania) również pensje kierowników ds. analizy rynku. Mediana ich wynagrodzeń wynosi 12 358 zł brutto.

Co czwarty kierownik odpowiedzialny za organizowanie i zarządzanie obszarem badań rynku wyciąga miesięcznie nie mniej niż 15 060 zł brutto, ale jedna czwarta osiąga pensję poniżej 8750 zł brutto.

REKLAMA

     

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Wynagrodzenia w działach marketingu, promocji i analizy rynku

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.