PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Wynagrodzenia: Ile zarabia się w obsłudze klienta?

Ile zarabia konsultant telefoniczny centrum obsługi klienta, ile kierownik obsługi klienta, ile dyrektor, a ile specjalista ds. reklamacji? Sprawdźcie w raporcie płacowym AG Test HR "Jesień 2017".

Wynagrodzenia: Ile zarabia się w obsłudze klienta?
W przypadku dyrektorów ds. obsługi klienta średnie miesięczne wynagrodzenie wynosi 21 194 zł brutto. (Fot. Shutterstock)
REKLAMA

Jak wynika z raportu płacowego AG Test HR „Jesień 2017”, średnie wynagrodzenie konsultanta telefonicznego centrum obsługi klienta wynosi 4281 zł brutto, a mediana wynagrodzeń – 3998 zł brutto (wobec 3854 zł brutto wykazywanych w wiosennej edycji raportu). 

Czytaj też: Bankowcy, ubezpieczyciele czy pracownicy telekomów. Kto najlepiej dba o jakość obsługi klienta?

25 proc. osób odpowiedzialnych za telefoniczną obsługę klientów w zakresie udzielania informacji, przyjmowania reklamacji i rozwiązania problemów nie dostaje więcej niż 3400 zł brutto, a kolejne 25 proc. otrzymuje nie mniej niż 5250 zł brutto. 

Średnia pensja w przypadku osób zarządzających centrum telefonicznej obsługi klienta wynosi 8152 zł brutto miesięcznie. Z kolei mediana ich wynagrodzeń to 8207 zł brutto.

Obsługa klienta

Za wykonywanie czynności administracyjnych oraz wsparcie pracowników obszaru w bieżących działaniach odpowiada asystent ds. obsługi klienta – otrzymuje on średnie miesięczne wynagrodzenie w wysokości 3657 zł brutto. Mediana wynagrodzeń w jego przypadku to z kolei 3478 zł brutto (wobec 3605 zł brutto wykazywanych w wiosennej edycji raportu).

Pensja co czwartego asystenta nie przekracza 3107 zł brutto miesięcznie, a dla 25 proc. miesięczna pensja nie jest mniejsza niż 4067 zł brutto.

Mediana wynagrodzeń specjalistów ds. obsługi klienta wynosi 4600 zł brutto (niewielki wzrost, w wiosennej edycji badania wynosiła ona 4507 zł brutto). Średnie zarobki na tym stanowisku wynoszą natomiast 4851 zł brutto.

Co czwarty specjalista odpowiedzialny za udzielanie informacji klientom, a także przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów, otrzymuje miesięczne wynagrodzenie nieprzekraczające 3837 zł brutto, a dla 25 proc. pensja nie zatrzymuje się na kwocie 5723 zł brutto.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Wynagrodzenia: Ile zarabia się w obsłudze klienta?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.