PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

RBS likwiduje premie motywacyjne dla pracowników. Będą za to podwyżki

Royal Bank of Scotland (RBS) likwiduje premie motywacyjne dla pracowników, by poprawić jakość usług dla klientów i uniknąć nadużyć przy sprzedaży produktów.

  • Autor:PAP
  • 19 lis 2015 12:53
RBS likwiduje premie motywacyjne dla pracowników. Będą za to podwyżki
Bank ogłosił, że kończy z premiami motywacyjnymi dla pracowników obsługi klienta. Zamiast tego podniesie im wynagrodzenie średnio o 5 proc. Fot. PROElliott Brown/Flickr
REKLAMA

RBS już w 2012 r. przestał wynagradzać pracowników mających kontakt z klientami na podstawie wyników sprzedaży i skupił się na wynagradzaniu ich na podstawie satysfakcji klienta - pisze Financial Times.

Bank ogłosił, że kończy z premiami motywacyjnymi dla pracowników obsługi klienta. Zamiast tego podniesie im wynagrodzenie średnio o 5 proc.

Czytaj też: Prezes Royal Bank of Scotland stracił pracę przez zdjęcia, które wysyłał córce?

Klient najważniejszy

Władze banku uznały, że zróżnicowane wynagrodzenie także odwraca uwagę pracowników od klienta.

- Ważne jest to, że klient rozmawiając z doradcą ma świadomość, że rezultat rozmowy nie wpłynie na pensję tego ostatniego - mówi dyrektor części detalicznej RBS Les Matheson.

Jest on przekonany, że to rozwiązanie, które ma wejść w życie od początku roku, zmniejszy prawdopodobieństwo nadużyć sprzedażowych, jakie miały miejsce w przeszłości. Matheson podkreśla, że pracownicy na tym nie stracą, ponieważ dostaną podwyżkę podstawowego wynagrodzenia.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: RBS likwiduje premie motywacyjne dla pracowników. Będą za to podwyżki

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.