PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Praca w marketingu: Ile zarabia specjalista, ile lider zespołu, a ile kierownik ds. marki?

Ile zarabiają osoby, które zajmują się zarządzaniem marką? Poznajcie wyniki badania "Jesień 2017", przeprowadzonego przez Advisory Group TEST Human Resources.

Praca w marketingu: Ile zarabia specjalista, ile lider zespołu, a ile kierownik ds. marki?
Kierownicy ds. marki i produktu, którzy są odpowiedzialni za funkcjonowanie marek i produktów przedsiębiorstwa co miesiąc otrzymują średnio 13 280 zł brutto. (Fot. Shutterstock)
REKLAMA

Asystent ds. marki i produktu zarabia średnio 3845 zł brutto co miesiąc. Natomiast mediana jego wynagrodzeń to 3897 zł brutto. Co czwarty asystent w tym obszarze dostaje nie mniej niż 4462 zł brutto, ale 25 proc. osób nie otrzyma więcej niż 3497 zł brutto.

Specjalista ds. marki i produktu, który odpowiada za zarządzanie markami i produktami oraz kreowanie nowych, otrzymuje miesięcznie 8015 zł brutto. Z kolei mediana na tym stanowisku wynosi 7331 zł brutto (wobec 6891 zł brutto wykazywanych w wiosennej edycji raportu). Jedna czwarta osób na tym stanowisku może liczyć na więcej niż 9781 zł brutto, dla kolejnych 25 proc. pensje są niższe niż 5806 zł brutto.

Więcej zarabia lider zespołu ds. marki i produktu – średnio 11 751 zł brutto. Z kolei mediana w jego przypadku to 11 883 zł brutto - to o 1506 zł brutto więcej niż w pierwszym półroczu 2017 r. Za zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za funkcjonowanie marek i produktów przedsiębiorstwa 25 proc. liderów dostaje więcej niż 13 042 zł brutto, ale pensje kolejnych 25 proc. nie są większe niż 10 724 zł brutto.

Kierownicy ds. marki i produktu, którzy są odpowiedzialni za funkcjonowanie marek i produktów przedsiębiorstwa co miesiąc otrzymują średnio 13 280 zł brutto, przy czym dla 25 proc. kierowników maksymalną wysokością wynagrodzenia jest 9122 zł brutto. 25 proc. może liczyć na więcej, czyli na zarobki przekraczające 16 392 zł brutto. Mediana na tym stanowisku wynosi z kolei 12 630 zł brutto (wobec 12 673 zł brutto wykazywanych w wiosennej edycji raportu).

* Dane zostały przekazane bezpośrednio przez działy personalne z 604 przedsiębiorstw. Listę firm można pobrać poniżej.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Praca w marketingu: Ile zarabia specjalista, ile lider zespołu, a ile kierownik ds. marki?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.