PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Obsługa klienta, zarobki: Co drugi pracownik dostaje minimum 3 tys. zł

Dział obsługi klienta był najniżej opłacanym działem w 2016 roku. Mediana zarobków wyniosła tam 3 006 zł.

Obsługa klienta, zarobki: Co drugi pracownik dostaje minimum 3 tys. zł
Najwięcej zarabiały osoby zatrudnione w działach obsługi klienta w województwie mazowieckim. (Fot. Shutterstock)
REKLAMA

Połowa z osób zatrudnionych zarabiała od 2 340 zł do 4 300 zł - wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak w 2016 roku.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Gdzie płacą najlepiej?

Najwięcej zarabiały osoby zatrudnione w działach obsługi klienta w województwie mazowieckim. Mediana ich zarobków wyniosła tam 3 630 zł. Na drugim miejscu znalazło się województwo dolnośląskie, gdzie mediana zarobków wyniosła 3 100 zł.

Niewiele mniej zarabiały osoby w województwach: małopolskim, pomorskim, śląskim i wielkopolskim – w tych województwach mediana była taka sama i wyniosła 3 tys. zł.

Pensje dyrektorów działów obsługi klienta były ponad cztery raz wyższe niż pracowników szeregowych i ponad dwa razy wyższe niż zarobki kierowników.

tabela1.PNG
tabela1.PNG

Najwyższe zarobki otrzymali pracownicy w branży IT, gdzie mediana wyniosła 4 350 zł. Najniższe w usługach dla ludności (2 650 zł).

Najwięcej zarabiały osoby, których staż pracy przekraczał 11 lat. Ich zarobki było o ok. 1 tys. zł wyższe niż osób na starcie kariery.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Obsługa klienta, zarobki: Co drugi pracownik dostaje minimum 3 tys. zł

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA