PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Nasze pieniądze nie są bezpieczne. W 2018 ok. 67 tys. przypadków skutecznych wyłudzeń

Blisko 4 mln ostrzeżeń przed wyłudzeniem pieniędzy na skradzione dane otrzymali posiadacze Alertów Biura Informacji Kredytowej. Alerty BIK wysyłane są w formie smsa lub maila.

  • Autor: PAP/KDS
  • 10 lip 2019 11:43
Nasze pieniądze nie są bezpieczne. W 2018 ok. 67 tys. przypadków skutecznych wyłudzeń
Straty sektora finansowego z tytułu wyłudzeń na rynku bankowym oscylują między 500 a 600 mln zł rocznie. (fot.shutterstock.com)
REKLAMA

Narzędzie to włączają do swojej oferty banki, zapewniając w ten sposób klientom dostęp, w czasie rzeczywistym, do informacji ostrzegającej przed wyłudzeniami - informuje BIK. Biuro Informacji Kredytowej wysyła alerty w momencie, gdy dane klienta są weryfikowane w biurze w związku ze złożonym wnioskiem o kredyt lub pożyczkę.

Jak wynika z przeprowadzonej w zeszłym roku analizy Biura Informacji Kredytowej, mogło dojść do ok. 67 tys. przypadków skutecznego wyłudzenia.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Mamy za sobą już pierwsze wdrożenia, w których banki połączyły produkty BIK w pakiety z produktami bankowymi. Obserwujemy duże zainteresowanie klientów korzystaniem z takich pakietów. Dzięki nim klient otrzymuje ze swojego banku kompleksową informację, a bank zyskuje wartość dodaną - powiedziała cytowana w komunikacie dyrektor w Departamencie Rynku Detalicznego BIK Joanna Charlińska.

Biuro przypomina, że straty sektora finansowego z tytułu wyłudzeń na rynku bankowym oscylują między 500 a 600 mln zł rocznie.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nasze pieniądze nie są bezpieczne. W 2018 ok. 67 tys. przypadków skutecznych wyłudzeń

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA