PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Lidl Polska premiuje za pracę w czasie pandemii

Pracownicy handlu, to jedna z najbardziej niezbędnych, wcześniej często niedocenianych, grup zawodowych - tak z perspektywy pandemii koronawirusa mówi Wolfgang Hennen, członek zarządu Lidl Polska, specjalista ds. finansowych i HR.

  • Autor:KDS
  • 23 cze 2020 9:39
Lidl Polska premiuje za pracę w czasie pandemii
Pracownicy Lidl otrzymają premie za pracę w czasie pandemii. (Fot. Shutterstock)
REKLAMA
  • Wraz z ogłoszeniem w połowie marca lockdownu stanął przemysł, usługi i transport.
  • Jednak pracownicy handlowi związani z branżą spożywczą mieli pełne ręce roboty.
  • Lidl Polska poinformował, że w ramach podziękowania za ciężką pracę w czasie pandemii, pracownicy otrzymają premie.

Wyzwanie, jakiemu musieli sprostać pracownicy handlu, nie było łatwe. Reakcja Polaków na ogłoszenie przez premiera Mateusza Morawieckiego zamknięcia szkół, była natychmiastowa. Polacy masowo ruszyli do sklepów robić zapasy. Makarony, kasze, mąki czy papier toaletowy w jednej chwili stały się towarem deficytowym. Już po godzinie sprzedaż papieru toaletowego osiągnęła poziom całodniowy, a do zamknięcia sklepów - prawie 600 proc. dziennej sprzedaży. Pracownicy handlu musieli poradzić sobie z niekończącymi się kolejkami do kas i tłumami zestresowanych klientów.

- Obecna sytuacja wskazała, jak ogromną rolę w życiu społecznym pełnią sieci handlowe. Sklepy takie jak Lidl, są teraz potrzebne bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a pracownicy handlu, to jedna z najbardziej niezbędnych, wcześniej często niedocenianych, grup zawodowych. W Lidl Polska (...) każdy pracownik jest dla nas ważny, gdyż dzięki wspólnemu wysiłkowi i zaangażowaniu każdego z nas odpowiadamy na potrzeby naszych klientów - podkreśla Wolfgang Hennen, członek zarządu Lidl Polska, specjalista ds. finansowych i HR.

Czytaj więcej: Wolfgang Hennen, Lidl Polska: wyzwaniem w ostatnich tygodniach było prowadzenie rekrutacji

Jak zaznacza, firma teraz jeszcze bardziej czuje się odpowiedzialna za bezpieczeństwo zarówno swoich pracowników, jak i wszystkich klientów. - Przyjęliśmy, że naszą odpowiedzialnością społeczną w tym trudnym czasie jest nieprzerwane dostarczanie naszym klientom wszystkich niezbędnych produktów, a to wszystko przy zapewnieniu najwyższego bezpieczeństwa naszym pracownikom, ich rodzinom i naszym klientom - mówi Hennen.

Firma ze względu na obecną epidemię, zapewniła pracownikom wszelkie środki bezpieczeństwa niezbędne do codziennej pracy. Oferuje umowę o pracę na min. 12 miesięcy oraz pakiet benefitów i świadczeń pozapłacowych. W czasie pandemii pracownicy w wieku 65 plus mogą być zwolnieni z obowiązku świadczenia pracy, przy czym wysokość pensji osób, które skorzystają z tego rozwiązania, pozostaje niezmieniona.

- Chcemy podkreślić oddanie i zaangażowanie naszych pracowników, którym należą się ogromne podziękowania za ich determinację oraz pracę w wyjątkowo ciężkich warunkach. To właśnie dzięki nim, nasze sklepy mogły być nieprzerwanie otwarte, a klienci zaopatrywali się w najpotrzebniejsze produkty. Wyrazem naszej wdzięczności są premie, które przyznaliśmy pracownikom sklepów i centrów dystrybucyjnych - informuje Hennen.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Lidl Polska premiuje za pracę w czasie pandemii

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.