PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Ile zarobisz pracując w marketingu w Polsce? Zobacz wyniki z Raportu Płacowego 2019

Z nowego Raportu Płacowego 2019 Goldman Recruitment dowiadujemy się, że w polskim marketingu można zarobić od 5700 zł do nawet 20 000 zł. Wszystko zależy od stanowiska i wykonywanej pracy.

  • Gabriel Paździor
    GP
  • 23 maj 2019 20:00
Ile zarobisz pracując w marketingu w Polsce? Zobacz wyniki z Raportu Płacowego 2019
Kluczem do sukcesu marketingu jest integracja działań w obszarze kanałów online i offline oraz stworzenie spójnej koncepcji komunikacji. Firmy dobrze płacą za pracę generującą taki marketing (fot. pixabay.com)
REKLAMA
  • Zauważalnym elementem rozwoju marketingu, który coraz mocniej wpływa na jego praktykę, jest technologia.
  • Dlatego coraz częściej znajdujemy wśród pionów marketingowych osoby pracujące w nowych mediach czy mediach społecznościowych.
  • Goldman Recruitment w raporcie analizuje aż 12 stanowisk podając dane o płacach na tych specjalistycznych funkcjach.

Marketing to ciągle dynamicznie rozbudowywana branża, która w ostatnich latach coraz mocniej spaja się ze sprzedażą. Nawet najlepszy produkt czy usługa w dzisiejszych czasach same się nie obronią, potrzebują przemyślanej strategii rynkowej. Specjalizacja marketingu nie jest obca polskim firmom.

Jak precyzują analitycy Goldman Recruitment, współczesny marketing to nawet 12 różnych profesji; znajdziemy wśród nich kierownictwo, czyli managerów ds. marketingu i specjalistów, czy product managerów. Niżej w hierarchii są managerowie i specjaliści ds. PR, czy specjaliści ds. SEO/SEM (optymalizacja pozycjonowania stron internetowych i publikacji w sieci). Najniżej w zestawieniu znajdziemy UX designerów, grafików komputerowych odpowiedzialnych za wykonanie zawartości stron i komunikacji firmy, czy też specjalistów ds. mediów społecznościowych.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zarobki w tak rozumianym marketingu wahają się od (mediany wynagrodzenia) 5700 zł dla właśnie specjalistów ds. mediów społecznościowych po nawet 20 000 zł (kierownicze stanowiska w Warszawie).

Czytaj też: Influencer marketing. Nowy trend, do tego bardzo skuteczny

Marketing w pigułce

Kluczem do sukcesu marketingu jest integracja działań w obszarze kanałów online i offline oraz stworzenie spójnej koncepcji komunikacji. Płace w marketingu odzwierciedlają właśnie poziom tej integracji.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ile zarobisz pracując w marketingu w Polsce? Zobacz wyniki z Raportu Płacowego 2019

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA