Na jakie wynagrodzenia mogą liczyć pracownicy z działu obsługi klienta? Poznajcie wyniki raportu płacowego „Wiosna 2015” Advisory Group TEST Human Resources.
- Justyna Koc
- •8 sty 2016 0:06

Jak wynika z raportu płacowego „Wiosna 2015” przeprowadzonego przez Advisory Test Human Resources, wynagrodzenie konsultanta telefonicznego centrum obsługi klienta jest o 481 zł brutto niższe w porównaniu do jesiennej pensji. Wynosi 3539 zł brutto miesięcznie. 25 proc. osób odpowiedzialnych za telefoniczną obsługę klientów w zakresie udzielania informacji, przyjmowania reklamacji i rozwiązania problemów nie dostaje więcej niż 2347 zł brutto, a kolejne 25 proc. otrzymuje nie mniej niż 4767 zł brutto.
Mediana wynagrodzeń w przypadku osób zarządzających zespołem konsultantów, tj. liderów zespołu telefonicznego centrum obsługi klienta, wynosi 4614 zł brutto miesięcznie (wobec 4492 zł brutto w wiosennej edycji badania AG Test HR).


KOMENTARZE (0)