PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Ile zarabia konsultant telefoniczny, ile serwisant, a ile kierownik ds. obsługi klienta?

Jak kształtują się wynagrodzenia w obsłudze klienta? Dowiecie się z najnowszego raportu płacowego Advisory Group Test Human Resources "Wiosna 2016".

Ile zarabia konsultant telefoniczny, ile serwisant, a ile kierownik ds. obsługi klienta?
Jeśli chodzi o specjalistę ds. reklamacji, to zarabia on średnio 3670 zł brutto miesięcznie. (Fot. Shutterstock)
REKLAMA

Jak wynika z raportu płacowego „Wiosna 2016” przeprowadzonego przez Advisory Test Human Resources, wynagrodzenie konsultanta telefonicznego centrum obsługi klienta wynosi 3795 zł brutto miesięcznie. Z kolei mediana na tym stanowisku to 4316 zł brutto.

25 proc. osób odpowiedzialnych za telefoniczną obsługę klientów w zakresie udzielania informacji, przyjmowania reklamacji i rozwiązania problemów nie dostaje więcej niż 4316 zł brutto, a kolejne 25 proc. otrzymuje nie mniej niż 3300 zł brutto.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Mediana wynagrodzeń w przypadku osób zarządzających zespołem konsultantów, tj. liderów zespołu telefonicznego centrum obsługi klienta, wynosi 4614 zł brutto miesięcznie. Średnie zarobki w jego przypadku to 4805 zł brutto.

25 proc. osób na tym stanowisku zarabia nie więcej niż 4575 zł brutto miesięcznie, a dla jednej czwartej pensje zaczynają się od 4896 zł brutto.

Za wykonywanie czynności administracyjnych oraz wsparcie pracowników obszaru w bieżących działaniach asystent ds. obsługi klienta dostaje średnio 3257 zł brutto co miesiąc (mediana to 2917 zł brutto).

Dla jednej czwartej asystentów pensje nie przekraczają 2440 zł brutto, a 25 proc. może liczyć na wynagrodzenia powyżej 3893 zł brutto.

Specjalista ds. obsługi klienta co miesiąc otrzymuje średnio 4346 zł brutto. Mediana na tym stanowisku wynosi 4150 zł brutto. Do jego obowiązków należy obsługa klientów w zakresie udzielania informacji, przyjmowania reklamacji i rozwiązania problemów.

Jedna czwarta specjalistów w tym obszarze może pochwalić się zarobkami przekraczającymi 5250 zł brutto, ale kolejne 25 proc. osób na tym stanowisku dostaje nie więcej niż 3251 zł brutto.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ile zarabia konsultant telefoniczny, ile serwisant, a ile kierownik ds. obsługi klienta?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.