PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Ile zarabia konsultant telefoniczny centrum obsługi klienta, ile kierownik obsługi klienta, ile dyrektor, a ile specjalista ds. reklamacji?

Już wiadomo, ile rzeczywiście zarabia się w obsłudze klienta w Polsce. Sprawdźcie w raporcie płacowym AG Test HR "Jesień 2015".

Jak wynika z raportu płacowego AG Test HR, średnie wynagrodzenie konsultanta telefonicznego centrum obsługi klienta wynosi 3614 zł brutto (wobec 3539 zł brutto wykazywanych w wiosennej edycji raportu).

25 proc. osób odpowiedzialnych za telefoniczną obsługę klientów w zakresie udzielania informacji, przyjmowania reklamacji i rozwiązania problemów nie dostaje więcej niż 2265 zł brutto, a kolejne 25 proc. otrzymuje nie mniej niż 4937 zł brutto.

Średnia pensja w przypadku osób zarządzających zespołem konsultantów, tj. liderów zespołu telefonicznego centrum obsługi klienta, wynosi 4622 zł brutto miesięcznie. Wiosną 2015 r. otrzymywali 4614 zł brutto.

Jedna czwarta osób na tym stanowisku może jednak liczyć na więcej niż 4614 zł brutto, ale co czwarty zatrudniony dostanie mniej niż 4200 zł brutto.

REKLAMA

     

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Ile zarabia konsultant telefoniczny centrum obsługi klienta, ile kierownik obsługi klienta, ile dyrektor, a ile specjalista ds. reklamacji?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • yxxy 2016-08-07 18:53:49

    Co to za bajki ? Konsultant telefoniczny zarabia troche więcej niż minimalną, ale na pewno nie dostaje 2000 na rękę.

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.