-
- •7 lis 2017 20:15
Czy słuchanie muzyki może przekładać się na wzrost motywacji pracowników? Wydaje się, że tak, skoro serwis motywacyjny Nais.pl zdecydował się zaoferować swoim klientom bezpłatny dostęp do ponad 50 milionów utworów w serwisie streamingowy Tidal, jako jeden z benefitów pracowniczych.

Nais to bezpłatne narzędzie do nagradzania, motywowania i angażowania pracowników. Ta nowoczesna platforma internetowa pozwala w 15 minut założyć konto firmowe i zaprosić do niego pracowników, których firma chce wyposażyć w benefity. Program dostępny jest nawet dla najmniejszych (już 5-osobowych) firm, dla których do dziś świat benefitów był zamknięty. Blisko 100 partnerów platformy dostarcza pracodawcom oferty w zakresie: cyfrowej rozrywki, edukacji, kultury i sztuki, zdrowia i urody, opieki medycznej, sportu, prezentów i zakupów.
Dzięki współpracy Tidal i Nais, pracodawcy mogą teraz nagradzać i motywować pracowników dostępem do unikalnego muzycznego serwisu streamingowego Tidal.
Według National Society of High School Scholars (NSHSS), drugim najważniejszym czynnikiem przy wyborze pracodawcy, po elastycznych godzinach pracy (70% wskazań), są właśnie benefity (60% wskazań). Warto zatem korzystać z tego typu ofert, gdyż stają się one standardem rynkowym i ciekawym rozwiązaniem w walce o najlepszych pracowników.
Tidal to globalna platforma rozrywkowa stworzona dla fanów muzyki przez artystów z całego świata. Użytkownicy Tidal cieszą się dostępem do unikalnej zawartości, która bezpośrednio łączy artystów z fanami na wiele sposobów. Serwis oferuje bezstratną jakość dźwięku – jak na płycie CD, wideo o wysokiej rozdzielczości oraz możliwość odkrywania nowych artystów poprzez Tidal Rising i unikalne przeżycia dzięki Tidal X. Serwis jest dostępny w 52 krajach z katalogiem ponad 50 milionów utworów oraz 190 tys. materiałów wideo w wysokiej jakości.



KOMENTARZE (1)