PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Zgłosił się do ING z duszą na ramieniu. Efekt piorunujący

Marcin Pasenik z InviPay i ING Bank Śląski pokazali, że współpraca start-upu z bankiem może być owocna. By jednak się udała, nie może zabraknąć chemii i obopólnej korzyści. Kolejny istotny aspekt to otwarte podejście do współpracy. Nad tym trzeba jednak ciężko pracować.

Zgłosił się do ING z duszą na ramieniu. Efekt piorunujący
- Otwartość i uczenie się języka partnera są bardzo ważne - komentuje Przemysław Furlepa, dyrektor odpowiedzialny za digital transformation z ING Banku Śląskiego. (Fot. Fotolia)
REKLAMA

Marcin Pasenik, pomysłodawca i prezes, InviPay, w 2013 r. rozpoczął budowę aplikacji, której celem była poprawa pracy przedsiębiorców. Po 2,5 roku ukończył proces tworzenia i rozpoczął biznes. Dzisiaj ma na koncie 33 tys. rozliczonych faktur. Natomiast już po 6 miesiącach spółka osiągnęła próg rentowności.

By dotrzeć do masowego klienta firma zdecydowała się w grudniu 2016 r. nawiązać współpracę z ING Bankiem Śląskim.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Staraliśmy się wybrać najlepszą dla nas drogę. Potrzebowaliśmy partnera, który będzie innowacyjny i będzie miał dostęp do dużej ilości mikroprzedsiębiorców - naszych potencjalnych klientów – ocenia Pasenik.

Już po tygodniu wspólnych działań liczba rejestracji zwiększyła się dwukrotnie. Początki jednak nie były łatwe. Po jednej stronie był mały, raczkujący biznes, a po drugiej – duża organizacja, która bywa powolna w podejmowaniu decyzji. Te elementy udało im się uzupełnić.

Marcin Pasenik, pomysłodawca i prezes, InviPay (Fot. PTWP)
Marcin Pasenik, pomysłodawca i prezes, InviPay (Fot. PTWP)

Obawy i wątpliwości

Właściciel InviPay początkowo obawiał się, czy bank nie będzie chciał skopiować rozwiązania, tym samym nie przystępując do współpracy.

– Nie ukrywam, że pierwszą myślą była chęć zrobienia tego samemu. Zdawaliśmy sobie jednak sprawę, ile czasu zajmie to takiej instytucji jak bank. Musielibyśmy przebrnąć przez liczne analizy i komitety decyzyjne zanim doszlibyśmy do etapu kodowania, który nasi koledzy mieli za sobą – wyjaśnia Przemysław Furlepa, dyrektor odpowiedzialny za digital transformation z ING Banku Śląskiego.

– Pokora korporacyjna to element niezbędny. Musimy być świadomi, iż nie zawsze jesteśmy we wszystkim najlepsi. Na rynku są młode firmy, które proponują szybsze i lepsze rozwiązania – dodaje Furlepa.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Zgłosił się do ING z duszą na ramieniu. Efekt piorunujący

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.