- Trzeba skupić się na tym, co się robi. Nie warto uczestniczyć w tej części modowej, ale w części rezultatów i efektywności – mówi Dariusz Żuk, prezes Business Link Poland.
- Justyna Koc
- •11 maj 2017 10:32

Czego potrzebują start-upy na początku swojej drogi, a czego gdy są już na etapie rozwoju?
- To, czego start-upy potrzebują na każdym etapie to inspiracja i motywacja. One dają nam szansę na sukces. Wiara w to, co się robi jest kluczowa – mówi Dariusz Żuk, prezes, Business Link Poland.
Jak mówi Dariusz Żuk wiele razy był blisko bankructwa, ale to właśnie determinacja pozwoliła im na pokonanie barier i dalszy rozwój.
Żuk podkreśla również, że nie należy tylko i wyłącznie chodzić na eventy. Spotkania są ważne, ale trzeba wybrać tylko te, które są dla danego start-upu istotne.
Czytaj też: Start-upy nie są chwilową modą
- Trzeba skupić się na tym, co się robi. Nie warto uczestniczyć w tej części modowej, ale w części rezultatów i efektywności – dodaje.
Artykuł powstał na podstawie dyskusji w panelu „Jak rodzi się biznes? Od pomysłu do firmy. Synergia start-upy, korporacje, państwo” podczas European Start-Up Days.


KOMENTARZE (0)