PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Spoko.app powiększa zespół

Spoko.app, polski fintech działający na międzynarodowych rynkach w najbliższym czasie zamierza powiększyć swój zespół.

  • Karolina Markowska
    km
  • 8 cze 2021 9:00
Spoko.app powiększa zespół
Obecnie w fintechu Spoko.app pracuje prawie 40 osób (fot. Shutterstock)
REKLAMA

Przekazy pieniężne dokonywane przez Spoko.app można realizować z 32 do 45 krajów. Usługa umożliwia transfer pieniędzy np. do Nigerii, Armenii, Azerbejdżanu, Gruzji, Indii, Kazachstanu, Rosji czy Turcji. Systematycznie wzrasta również liczba użytkowników – aktualnie jest to ponad 500 tys. klientów (dla porównania w maju ubiegłego roku było to 100 tys. osób).

Obecnie w fintechu pracuje prawie 40 osób, wśród których są m.in. Białorusini, Ukraińcy, Turcy, Nigeryjczycy, Rosjanie i Polacy. Zajmują oni stanowiska związane z obsługą klientów oraz w zespole IT, który dba zaplecze technologiczne systemu i aplikacji do przekazów pieniężnych.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Aktualnie firma poszukuje m.in. mobile testera, który zajmie się testowaniem aplikacji mobilnej i webowej oraz analizą i raportowaniem błędów. Spoko.app buduje także własny zespół deweloperski, w związku z czym w najbliższych miesiącach firma zamierza zatrudnić kolejne 10 osób m.in. na stanowiskach mobile team leader, senior Java developer, iOS developer i Android developer, które będą odpowiadać za dalszy rozwój produktu.

- Praca w fintechu to duża elastyczność i zupełnie inne podejście do pracownika, jego potrzeb i rozwoju niż w dużych, mniej „zwinnych” instytucjach. Możliwość zdobywania doświadczenia na międzynarodowych rynkach jest dla kandydatów dużą zachętą. Z drugiej strony, jest to również spore wyzwanie, ponieważ firma szybko się rozwija i mimo głównej strategii, jest elastyczna oraz na bieżąco weryfikuje swoje założenia, dlatego pracownicy również muszą być przygotowani na mnogość nowych zadań – dodaje Paweł Pełtak, szef HR-u w Spoko.app.

Praca w międzynarodowym otoczeniu to jednak wyzwania dla przyszłych kandydatów. Firma umożliwia klientom kontakt z konsultantami poprzez popularne kanały komunikacji, m.in. Messenger, WhatsApp (wykorzystywane są także kanały używane przez lokalne społeczności). Stąd jednym z podstawowych warunków zatrudnienia jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Pracujący z użytkownikami aplikacji muszą znać języki, które pozwolą porozumieć się z osobami we wszystkich krajach. Dlatego Spoko.app zatrudnia ekspatów, którzy pozwalają lepiej rozumieć nie tylko język, ale również kulturę i oczekiwania użytkowników aplikacji.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Spoko.app powiększa zespół

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.