PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Salesbook: ułatwia sprzedaż, wspiera zarządzanie

Na spotkanie z klientem sprzedawca przychodzi z tabletem. Nie ma kilkudziesięciu niepotrzebnych kartek, ulotek, kalendarza. Wszystkie informacje, jakie chce przekazać i narzędzia, które mają pomóc mu w skonstruowaniu końcowej oferty, ma w jednym miejscu. Z Salesbooka, aplikacji stworzonej przez rzeszowski start-up, korzysta ponad 50 000 sprzedawców na całym świecie.

Salesbook: ułatwia sprzedaż, wspiera zarządzanie
- Nasze narzędzie sprawdzi się wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z produktem, o którym musimy opowiedzieć historię - tłumaczy Jacek Maciak (fot. mat.pras.)
REKLAMA
  • Salesbook to narzędzie, które ułatwia pracę sprzedawcy, a menedżerowi dostarcza rzeczywistych informacji, tak by lepiej mógł podejmować decyzje.
  • W 2018 roku Salesbook wsparły CobinAngels oraz SpeedUp Group.
  • W portfolio firmy znajdują się przede wszystkim duże marki, m.in. Mercedes-Benz, Energa, innogy, Bank BPH.
  • Firma została doceniona podczas European Start-up Days 2019, wygrywając Start-up Challenge w kategorii "handel, customer experience, e-commerce, fintech, edutech, gaming, sport, przemysł czasu wolnego".

Salesbook działa dwutorowo. Dla menedżera będzie jak kartkówka – pozwalająca na bieżąco sprawdzać proces sprzedaży. Dla sprzedawcy jest jak ściąga – podpowiedź, jak sprzedawać skutecznie. W konsekwencji jednak zyskują obie strony. Na takie rozwiązanie postawili sprzedawcy oraz menedżerowie takich firm jak innogy, Mercedes czy Energa.

- Aplikacja działa w dwóch wersjach – jako narzędzie przeznaczone dla handlowca w sprzedaży bezpośredniej dostępne na tablecie, a także jako aplikacja kontrolno-analityczna dla menedżera dostępna przez przeglądarkę. Sprzedawca zabiera tablet na spotkanie sprzedażowe i w jednym miejscu ma wszystko, czego potrzebuje – bibliotekę najświeższych prezentacji, materiały wideo, zdjęcia produktów, kalkulatory, konfiguratory oferty, narzędzia zbierające dane na temat preferencji klientów. W ten sposób podczas spotkania może skonstruować ofertę, a na końcu wysłać ją do klienta – tłumaczy CEO Salesbook Jacek Maciak.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

 

Jedna aplikacja - wiele możliwości

Salesbook może zostać zintegrowany z systemem CRM i właściwie ma uzupełniać to, czego CRM nie daje.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (3)

Do artykułu: Salesbook: ułatwia sprzedaż, wspiera zarządzanie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Widziałem to 2019-09-24 21:14:14

    BPH nie ma tego produktu - wiec pan z salesbook kłamie.

  • pamiętliwy 2019-06-21 10:57:47

    Już w 2003 roku sprzedawcy z Unilevera czy Nestle (i ich dystrybutorzy) dysponowali palmtopami (taka była wtedy technologia sprzetowa), które umożliwiały sprzedaż ON-LINE z rezerwacją produktów w magazynie i zleceniem dla logistyki do realizacji dostawy, a jednocześnie program umożliwiał handlowcowi analizę w czasie rzeczywistym rralziowanego targetu sprzedażowego i swojej prowizji. Menadżer grupy sprzedażowej (i hierarchicznie w górę) mógł również prowadzić codzienną analizę realizacji planu sprzedażowego i aktywnie nim zarządzać. Z opisu wynika, że to cudo opisywane w artykule jest raczej mocno uproszczonym NAŚLADOWNICTWEM. No, ale "trynd" na strt-up jest, kasa unijna i podatkowa jest, wszyscy są szczęśliwi.

  • Zeghar 2019-06-20 07:03:28

    Ciekawe rozwinięcie starych pomysłów. Kiedyś sprzedawcy w terenie szpanowali palmtopami, teraz wszystko mają w tabletach...

REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA