PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Przestali działać na freestyle'u, w pandemii urośli pięciokrotnie

Miniony rok Salesbook zaliczyć może do wyjątkowo udanych. Portfolio firm korzystających z oferowanego przez nich rozwiązania zwiększyło się pięciokrotnie. Do tego dokonano zmian w strukturze organizacji, usystematyzowano procesy HR. Plany na przyszłość zwycięzca Start-up Challenge z 2019 roku ma ambitne. - Długofalowo nasza strategia jest bardzo klarowna – wyjść za granicę - podkreśla w rozmowie Dariusz Nawojczyk, CMO Salesbook.

Przestali działać na freestyle'u, w pandemii urośli pięciokrotnie
Salesbook to narzędzie ułatwiające pracę sprzedawcom (fot. Pixabay)
REKLAMA
  • Salesbook to narzędzie, które ułatwia pracę sprzedawcy, a menedżerowi dostarcza rzeczywistych informacji, tak by lepiej mógł podejmować decyzje.
  • Firma została doceniona podczas European Start-up Days 2019, wygrywając Start-up Challenge w kategorii "handel, customer experience, e-commerce, fintech, edutech, gaming, sport, przemysł czasu wolnego".
  • Finał tegorocznej edycji konkursu Start-up Challenge we wrześniu. Termin zgłaszania uczestników upływa 20 lipca.

Ciężko w 2021 roku nie zapytać o poprzedni rok, choć dla Salesbook był to raczej dobry czas.

Dariusz Nawojczyk, CMO Salesbook: Dla nas był to rok przełomowy i rekordowy. Dokonaliśmy zmian w strukturze organizacji, zredefiniowaliśmy podejście do produktu i sposobu adresowania rynku. Postawiliśmy w tym obszarze na podejście sektorowe, uwzględniające przede wszystkim średnie firmy. W ten sposób zwiększyliśmy portfolio naszych klientów pięciokrotnie.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Kolejnym krokiem milowym, który udało nam się osiągnąć w 2020 roku, było przekroczenie jednego miliona dolarów ARR’u (Anual Recurring Revenue, powtarzalny roczny przychód – przyp. red.). To jest kamień milowy wielu start-upów, który potwierdza, że firma znalazła trakcję rynkową, i który zbliża nas do pozyskania kolejnej rundy finansowania.

Jak pandemia wpłynęła na waszą pracę?

Pokazała, że klasyczne spotkania z klientem face-to-face, przedstawianie broszur i zbieranie danych za pomocą formularzy to podejście bardzo kruche. Okazało się, że Salesbook może to skutecznie zmieniać jako rozwiązanie, które pozwala przy pomocy dowolnego narzędzia telekonferencyjnego połączyć się klientem i przejść cały proces sprzedażowy krok po kroku. Doświadczenie klienta podczas takiego spotkania znacznie wykracza ponad klasyczne podejście, kiedy z teczki wyciągaliśmy broszury, papiery, formularze.

Salesbook wprowadza do działań handlowych ustrukturyzowany proces. Każdy kolejny etap pojawia się na tablecie – klient wraz ze sprzedawcą np. za pomocą kilku suwaków są w stanie szybko dookreślić potrzeby, a następnie wygenerować natychmiastowo ofertę dostosowaną do konkretnego odbiorcy. Umowę możemy podpisać na miejscu na tablecie lub za pomocą wiadomości SMS (jeśli prowadzimy spotkanie zdalne).

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Przestali działać na freestyle'u, w pandemii urośli pięciokrotnie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.