PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Praca zdalna – z dala od biura, szefa i normalności?

Incredible Academy opublikowała drugi odcinek podcastu z udziałem mentorów programu InCredibles. O tym, jak przenieść biuro do sieci i zorganizować pracę zdalną z Jarosławem Sroką rozmawiają Daniel Bienias (CBRE) oraz Michał Kramarz (Google for Start Ups).

  • Autor:AH
  • 17 lis 2020 13:45
Praca zdalna – z dala od biura, szefa i normalności?
fot. Pixabay
REKLAMA
  • Incredible Academy to cykl wirtualnych spotkań warsztatowych, podczas których laureaci programu Incredibles będą mieć możliwość uzyskania praktycznych wskazówek i konkretnych odpowiedzi, dotyczących priorytetowych obszarów z zakresu prowadzenia biznesu w tym trudnym obecnie czasie.
  • Dyskusje koncentrują się na zasygnalizowanych przez spółki zagadnieniach i problemach poszerzanych w oparciu o zadawane przez uczestników na bieżąco pytania.
  • Do każdego tematu zapraszanych jest dwóch gości - ekspertów w danych obszarach, a dyskusję prowadzi jeden lub dwóch moderatorów.

W najnowszym podcaście Incredible Academy o tym, jak przenieść biuro do sieci i zorganizować pracę zdalną, aby utrzymać energię, kreatywność i zaangażowanie zespołu rozmawiają Daniel Bienias (CBRE) oraz Michał Kramarz (Google for Start Ups). Rozmowę moderuje koordynator programu InCredibles Jarosław Sroka (Kulczyk Investments).


Cykl podcastów powstał w ramach jesiennej edycji Incredible Academy we współpracy z mentorami programu InCredibles Sebastiana Kulczyka, praktykami rynku, którzy przedstawią konkretne rozwiązania w zakresie finansowania, rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi, organizacji pracy, w tym w trybie zdalnym, a także nowych sposobów dotarcia do klientów i sprzedaży swoich usług lub produktów.

Są one odpowiedzią na realne potrzeby startupów, zdefiniowane przez środowisko w ramach ankiety przeprowadzonej we współpracy z redakcją MamStartup.pl oraz podczas rozmów z finalistami programu InCredibles.

Celem podcastów jest przekazanie maksymalnie praktycznych rad i rozwiązań, które są szyte na miarę specyfiki rynku startupowego. Finaliści programu InCredibles uzyskują dodatkowo bezpośrednie wsparcie w postaci sesji mentoringowych sprofilowanych pod ich indywidualne potrzeby i oczekiwania.

Na 24 listopada 2020 została zaplanowana dyskusja „Kryzys w finansowaniu czy finansowanie w kryzysie? – jak zarządzać pieniędzmi w trudnych czasach?”. Wezmą w niej udział: Rafał Plutecki, inwestor z obszaru nowych technologii oraz Jakub Karnowski, ekonomista, finansista, menadżer.

„Lockdown w świecie startupów: jak sprzedawać, reklamować i rozliczać się online” - to temat czwartej debaty, ostatniej w jesiennej edycji Incredible Academy. O tym, jak prowadzić biznes w czasie lockdownu, 1 grudnia 2020 porozmawia Damian Zapłata z Allegro oraz Marcin Bema z Audioteki.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Praca zdalna – z dala od biura, szefa i normalności?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.