×

Subskrybuj newsletter
pulshr.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
PARTNERZY PORTALU

Poczta Polska stawia na startupy

  • Autor: aw/pap
  • 29 maj 2017 6:12

Państwowy operator sięga po nowatorskie technologie rozwijane przez młode polskie firmy. Dzięki nim ma znaleźć nowe źródła przychodów, obniżyć koszty i przyciągnąć młode pokolenie klientów.

Poczta Polska stawia na startupy
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 23 września 2022
REKLAMA
Europejski Kongres Gospodarczy
Trwa rejestracja uczestników na nasz tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy. Zapraszamy! Udział możecie potwierdzić pod tym linkiem.

Jak pisze "Rzeczpospolita", Poczta Polska (PP) jako jedna z pierwszych spółek Skarbu Państwa mocno zaangażowała się we wsparcie startupów.

Wspólnie z funduszem HardGamma Ventures wybrała grupę spółek, które mogą połączyć kreatywny potencjał z infrastrukturą i zasobami państwowego giganta.

Fundusz HardGamma Ventures i PP wybrały dziewięciu uczestników programu "GammaRebels". Jego celem jest połączenie Dawida z Goliatem, czyli początkujących innowatorów z zasobami operatora pocztowego.

Najlepsi wdrożą swoje rozwiązania w PP, mogą też pozyskać inwestora - fundusz venture capital, a nawet Pocztę. Program finansuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).

Każdy z dziewięciu startupów dostanie na testy w PP 200 tys. zł. Ale wygrane będą nie tylko startupy. Innowacyjne rozwiązania, mogą sprawić, że - po ich wdrożeniu - państwowy operator dokona technologicznego i jakościowego skoku- pisze "Rzeczpospolita"

 

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Poczta Polska stawia na startupy

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl


REKLAMA