Młode firmy ze środowiska polskich startupów będą mogły skorzystać z nowej usługi. EY oferuje im subskrypcję usług profesjonalnych, obejmującą nie tylko usługi doradcze, ale i dostęp do globalnej sieci kontaktów EY.

EY deklaruje, że EYnovation (bo tak nazwano nową usługę) to oferta skrojona indywidualnie na miarę potrzeb i aktualnych oczekiwań startupów. - EYnovation jest kolejnym filarem wparcia ekosystemu start upów w Polsce. Głównym zadaniem nowej inicjatywy EY jest zbliżenie startupów generujących innowacyjne pomysły do potencjalnych klientów, zwłaszcza ze świata globalnych korporacji. To nieobecna do tej pory na rynku oferta, idąca z prądem globalnych trendów oddziaływających na startupy - uważa Bartosz Niedźwiedzki, dyrektor w Grupie Zarządzania Innowacjami EY.
Firma zaoferuje przede wszystkim usługi doradcze dostosowane do aktualnego etapu działalności start-up. – Zauważamy potrzebę wsparcia rozwijającego się biznesu profesjonalnymi usługami doradczymi dostosowanymi do oczekiwań przedsiębiorców. Determinują to zwłaszcza oczekiwania inwestorów, którzy są gotowi wyłożyć kapitał na rozwój dobrze zapowiadającego się startupu, ale w zamian oczekują ułożonej strategii i planu jej operacjonalizacji, silnych fundamentów pod przyszłą ekspansję międzynarodową i braku niespodzianek, które pojawiają się w procesach due diligence– mówi Krzysztof Witkowski, odpowiedzialny za programy skierowane do startupów z ramienia EY.
Czytaj więcej tutaj.
O start-upach będziemy dyskutować również podczas European Start-Up Days, który odbędzie w dniach 11-12 maja 2017 r. w Katowicach.


KOMENTARZE (0)