- Grupa MOL zaprasza do składania aplikacji startu-py oferujące innowacyjne rozwiązania w dziedzinie mobilności, marketingu lojalnościowego, big data, handlu detalicznego, a także dostaw i dystrybucji przesyłek.

• Grupa MOL zaprasza te start-upy, których rozwiązania są obecnie w fazie inkubacyjnej.
• Inicjatywa będzie prowadzona we współpracy z Design Terminal, inkubatorem przedsiębiorczości z siedzibą w Budapeszcie.
• Posiada on praktyczne doświadczenie oraz udokumentowane sukcesy w zakresie wspierania start-upów, co pomoże we wdrożeniu programu.
Program rozpocznie się w styczniu w Budapeszcie i będzie trwał trzy miesiące.Mogą w nim uczestniczyć start-upy, które są gotowe przetestować swoje innowacyjne rozwiązania (prototypy lub produkty MVP, czyli produkty o minimalnej koniecznej funkcjonalności) w dziedzinie mobilności, marketingu lojalnościowego, big data, handlu detalicznego, a także dostaw i dystrybucji przesyłek. Proces selekcji zostanie podzielony na dwa etapy. Pierwszym krokiem będzie składanie wniosków online.
Następnym etapem będzie wydarzenie, podczas którego, wybrani kandydaci będą mogli omówić i zaprezentować swoje rozwiązania, zespoły i wizję przed przedstawicielami Grupy MOL oraz Design Terminal.
W ramach selekcji odbędzie się specjalny konkurs, który wyłoni ok. 5 zwycięskich startupów. Otrzymają one unikalną możliwość bezpośredniej współpracy z czołową spółką w Europie Środkowo-Wschodniej, posiadającą 10-milionową, międzynarodową bazę klientów i rozległą sieć detaliczną.
Uczestnicy programu uzyskają indywidualną pomoc oraz wsparcie mentorskie liderów biznesowych Grupy MOL oraz Design Terminal. Będą mogli również uczestniczyć w dopasowanych do ich potrzeb warsztatach, a do swojej dyspozycji dostaną przestrzeń biurową. Na koniec programu, najlepsze startupy mogą otrzymać ofertę długoterminowego partnerstwa z Grupą MOL jako dostawcy innowacyjnych produktów i usług.
- Grupa MOL wierzy, że postęp techniczny i nowe nawyki konsumentów gruntownie zmieniły całą branżę, a szczególnie to, co dotychczas nazywaliśmy detalicznym handlem paliwami. Strategia Grupy MOL do roku 2030 opiera się na założeniu, że aby utrzymać pozycję lidera w czasach, gdy minie już rekordowe zapotrzebowanie na paliwa silnikowe, należy kwestionować dotychczasowe podejście i metody. Firma traktuje innowacyjność jako jeden ze sposobów reakcji na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. W związku z tym decyduje się zwrócić ku społeczności startupowej w poszukiwaniu pomysłów, które przeniosą relacje z klientem na wyższy poziom- czytamy w komunikacie firmy.

KOMENTARZE (0)