Darmowe piwo i dofinansowanie do rozwód party. Tu benefity wymyślają sami pracownicy

Od lat żyję w przekonaniu, że ludzie nie przychodzą do firmy po to, żeby realizować jakąś jej wydumaną misję. Wierzę w to, że potrafią chętnie przyjść do pracy, bo spotkają w niej ludzi podobnych do siebie o podobnej dynamice. Z którymi również chętnie spotkają się w kontekście pozazawodowym. To jest kluczowa cecha najlepiej funkcjonujących zespołów - mówi Grzegorz Błażewicz, CEO&Founder SALESmanago

REKLAMA


Puls HR Puls HR

Darmowe piwo i dofinansowanie do rozwód party. Tu benefity wymyślają sami pracownicy

  • Zatrudniają ponad 200 pracowników, przyciągając atrakcyjnym wynagrodzeniem i różnorodnym pakietem benefitów: kuszą happy hour z darmowym, czeskim piwem bez limitu, dofinansowaniem do parapetówek, rozwód party czy becikowym. 
  • Działu HR nie mają. Nie wyobrażam sobie, że odpowiedzialność za to, kto pracuje w firmie, jakich mamy ludzi i atmosferę może zostać delegowana do często totalnie oderwanego od biznesu działu HR - mówi Grzegorz Błażewicz, CEO&Founder SALESmanago.
  • Na rynku jest za dużo samozwańczych ekspertów od wszystkiego, którzy śmią doradzać innym, nie posiadając żadnych istotnych doświadczeń, nie mówiąc o sukcesach - dodaje. 
Grzegorz Błażewicz, CEO&Founder SALESmanago (fot. mat. pras) Grzegorz Błażewicz, CEO&Founder SALESmanago (fot. mat. pras)

Przeglądam jedną z ofert pracy w SALESmanago i pierwsze, czym jestem zaskoczona, to benefitami. Firmowy restobar, w którym codziennie pracownicy dostają bezpłatny ciepły posiłek. Happy Hour z darmowym, czeskim piwem bez limitu, a przez cały dzień nielimitowana kawa, napoje i owoce. A to nie koniec… Są jeszcze: bonusy za obronę pracy dyplomowej, becikowe, dofinansowanie wieczorów kawalerskich i panieńskich, rozwód party, a nawet dofinansowanie do parapetówek. Nie za bardzo rozpieszczacie pracowników?

Grzegorz Błażewicz, CEO&Founder SALESmanago: Charakterystyka pracy w spółce technologicznej takiej jak nasza, czyli dbanie o bardzo dynamiczny rozwój i przetrwanie na niezwykle konkurencyjnym rynku powoduje powstawanie również bardzo dużej presji na pracownikach. Oczekiwania są bardzo duże. Te benefity w skali ogólnej wartości wynagrodzeń stanowią niezwykle małą kwotę i traktujemy je wyłącznie jako nasz drobny dodatkowy wkład w budowanie atmosfery i wyrażanie kultury organizacyjnej.

Skąd pomysł na tak szeroki wachlarz benefitów? HR tego nie wymyślił, bo, podobno, go nie macie…

- Nie wyobrażam sobie, że odpowiedzialność za to, kto pracuje w firmie, jakich mamy ludzi i atmosferę może zostać delegowana do często totalnie oderwanego od biznesu działu HR.

Za zatrudnianie odpowiadają dyrektorzy poszczególnych zespołów, a pakiet benefitów jest kształtowany na bieżąco i jest dopasowany do charakterystyki zespołu w całej firmie, w którym dzisiaj średnia wieku wynosi 26 lat. Pomysły na benefity zgłaszają sami pracownicy i nam taka dystrybucja części zysków się bardzo podoba. 

CZYTAJ DALEJ »

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.