PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Chcą zrewolucjonizować sposób dostarczania przesyłek do biur

Start-up Collectomate chce rozwiązać problem przesyłek kurierskich dostarczanych do miejsc pracy. Ich kolektomaty przez wyeliminowanie konieczności osobistego spotkania kurierów i zamawiających przesyłki, mają rozwiązać spory problem wielu biur.

  • Aleksandra Helbin
    AH
  • 28 lis 2018 17:36
Chcą zrewolucjonizować sposób dostarczania przesyłek do biur
Liczba przesyłek w Polsce wzrosła w ciągu ostatnich pięciu lat o 62 proc. fot. mat. pras.
REKLAMA
  • Collectomate rozwija unikalną Platformę Technologiczną, wspierającą proces przechowywania, monitorowania i dystrybucji przesyłek w specjalnych urządzeniach - kolektomatach.
  • Kolektomaty to obsługiwane przy użyciu specjalnej aplikacji miejsca do przechowywania przesyłek. Ich działanie można porównać do znanych już w Polsce od lat paczkomatów.
  • Jak przekonują twórcy rozwiązania, skorzystają na nim kurierzy, użytkownicy biur i rezydencji wraz z pracodawcami oraz zarządcy budynków.

Collectomate to startup z Łodzi założony przez Marcina Ciącio i Rafała Dylewskiego, od początku wspierany także przez Jarosława Bieniuka i Tomasza Tomczaka. Twórców połączył klub sportowy i postanowili zaangażować się w tworzenie wspólnego biznesu. Dołączył do nich także Lech Kaniuk, który dotychczas usprawnił proces zamawiania i oczekiwania na jedzenie czy taksówkę poprzezaplikacje jak PizzaPortal czy iTaxi. 

Collectomate to startup z Łodzi założony przez Marcina Ciącio i Rafała Dylewskiego. Fot. mat. pras.
Collectomate to startup z Łodzi założony przez Marcina Ciącio i Rafała Dylewskiego. Fot. mat. pras.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Za cel postawili sobie wsparcie ostatniej drogi w e-commerce polegającej na dostarczeniu paczki, czyli tzw. problem ostatniej mili.

Milion paczek dziennie

Liczba przesyłek w Polsce wzrosła w ciągu ostatnich pięciu lat o 62 proc. Tylko w 2017 roku dostarczono ich aż 395 mln. Cały rynek KEP (przesyłki kurierskie, ekspresowe i paczkowe) wzrósł od 2012 roku o ponad 50 proc.

Czytaj także: Od Black Friday aż do świąt, czyli kurierzy i poczta na podwójnych obrotach

Tak szybkie tempo wzrostu odbiło się na pracy kurierów mających obecnie zaledwie kilka minut na dostarczenie przesyłki, lecz w tym czasie zdążą... co najwyżej znaleźć miejsce parkingowe pod biurowcem w Warszawie.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Chcą zrewolucjonizować sposób dostarczania przesyłek do biur

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Zeghar 2018-12-23 09:53:39

    Jakby tego nie nazwali, to jest to po prostu inna wersja paczkomatu. Nie żebym ich krytykował, życzę im jak największego sukcesu. Bo rozwiązań konkurencyjnych dla Inpostu zapowiadano już wiele i na tym się skończyło. Jakby ktoś się czepiał - tak jest, mam coś przeciwko Inpostowi i dlatego chwalę możliwą konkurencję. Chwilowo najbardziej to, że od 3 dni moja przesyłka z prezentem pod choinkę ma stan "przekazano do doręczenia".

  • Tomasz952 2018-12-22 20:53:36

    Mimo wszystko preferuję przesyłki kurierskie. Sam jak mam coś nadać wybieram kuriera. Zazwyczaj korzystam przy tym z Sendit, który umożliwia nadanie przesyłki w dobrej cenie. I dotyczy to zarówno przesyłek krajowych jak i zagranicznych.

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.