Były prezes UPC Polska inwestuje w założony w Polsce start-up

Frans-Willem de Kloet, były prezes UPC Polska, inwestuje w Polsce. Tym razem wsparł technologiczną spółkę Sellions, która pracuje nad aplikacjami biznesowymi dla handlowców. Wzorować chce się na Facebooku i Twitterze.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Były prezes UPC Polska inwestuje w założony w Polsce start-up

Frans-Willem de Kloet, przez wiele lat pełniący funkcję prezesa i dyrektora zarządzającego spółek grupy Liberty Global (w tym UPC Polska) w maju zainwestował w spółkę Sellions. Firma tworzy systemy automatyzacji sprzedaży nowej generacji. Z jej aplikacji skorzystało do tej pory ponad 100 000 osób pracujących na rzecz czołowych firm m. in. z branży FMCG i telekomunikacyjnej. 

– Sellions wypracował wyjątkową platformę i rozwiązanie adresujące potrzeby zarówno zespołów zarządzających, jak również sprzedawców. Z doświadczenia wiem jak ciężkie i drogie jest wdrożenie narzędzi CRMowych takich jak np. Salesforce – mówi Frans-Willem de Kloet, inwestor, nowy partner spółki. – Duże przedsiębiorstwa jak Liberty Global wydają na nie miliony, a wdrożenie często zajmuje kilka lat. Oczywiście, na koniec dnia otrzymujemy kompleksowe narzędzie, ale skierowane przede wszystkim do kadry zarządzającej, a w mniejszym stopniu do samych handlowców. To, co podoba mi się w Sellions to fakt, że zaadresowali dwa główne wyzwania – oferują elastyczną, efektywną kosztowo platformę, nastawioną na budowanie zaangażowania handlowców. Umożliwia ona łatwe zarządzanie wszystkimi kanałami komunikacji z klientem w jednym miejscu, a  ponadto może być używana jako dodatek do Salesforce oraz podobnych systemów CRM. Dzięki temu potencjalni klienci, którzy już przeszli bolesny okres wdrożenia głównego systemu, mogą łatwo skorzystać z Sellions i przyspieszyć cyfrową transformację sprzedaży - dodaje.

Millenialsi wymagają więcej

Dla osób urodzonych w latach 80. i 90. standardami wysokiej jakości usług oferowanych przez aplikacje konsumenckie są te wyznaczane przez platformy takie jak Facebook, Twitter, Spotify, czy Netflix.

– Przyzwyczajenia te sprawiają, że dzisiejsze aplikacje biznesowe m.in. CRMy nie spełniają oczekiwań handlowców, chociażby w zakresie intuicyjnej obsługi, ponieważ powstały głównie w odpowiedzi na potrzeby raportowe managerów – mówi Wojciech Mikucki, CEO Sellions. – W naszej ocenie kluczem w sprzedaży do nowego pokolenia klientów są zaangażowani i wyposażeni w komplet wiedzy o działaniach klienta przedstawiciele handlowi. Z tego powodu, rozwijane przez nas aplikacje są intuicyjne, elastyczne i łączą wszystkie interakcje z klientem w kanałach cyfrowych i tradycyjnych w łatwe do zarządzania ścieżki (omnichannel customer journey).

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.