PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Business Insider Trends Festival

Business Insider Polska już po raz drugi organizuje międzynarodową konferencję Business Insider Trends Festival, która stanowi okazję do spotkania z polskimi i międzynarodowymi wizjonerami biznesu przyszłości.

Business Insider Trends Festival
Fot. Business Insider Trends
REKLAMA

Wydarzenie odbędzie się w dniach 2-3 października br. w Warszawie. Obecność na Konferencji potwierdzili już m.in Henry Blodget, założyciel Business Insider Inc., Hannes Schmid, fotograf, milioner i filantrop, założyciel organizacji Smiling Geco oraz Zev Siegl, współzałożyciel sieci kawiarni Starbucks. Wśród prelegentów Business Insider Trends Festival znajdą się również Ingo Rübe, założyciel i dyrektor generalny BOTLabs, Mark T. Hofmann, analityk kryminalny i psycholog biznesu oraz Aleksander Wandzel, VP Strategy w Abstra. Grupę prelegentów wzbogaci również Ylva M Andersson,  coach i trener przywództwa i zespołów.

Business Insider Trends Festival jest skierowany do kadry zarządzającej, menedżerów oraz przedstawicieli start-upów. Oferta tegorocznej edycji wydarzenia będzie jeszcze szersza – organizatorzy zaproszą uczestników do udziału interaktywnym festiwalu idei, trendów, sztuki i muzyki.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Ubiegłoroczny sukces konferencji sprawił, że w tym roku naszego przedsięwzięcia nie może zabraknąć na europejskiej scenie biznesowej – mówi Jovan Protic, COO Ringier Axel Springer Polska. W I edycji, na trzech scenach, zgromadziliśmy 80 mówców z całego świata, a 1 400 uczestników wzięło udział w prelekcjach i warsztatach, podczas których dowiedzieli się jak pod wpływem nowych technologii zmieni się bankowość, świat finansów, przemysł i życie człowieka. W nowej, II edycji, zaproponujemy publiczności jeszcze więcej – dodaje Protic.

Cztery sceny sukcesu

Druga edycja Business Insider Trends Festival rozszerza zakres tematyczny i skupia się na czterech obszarach wiedzy, którym odpowiadać będą cztery oddzielne sceny. Business 4.0, Global Economy, LifeScience oraz nowa kategoria – Media & Marketing – to dziedziny determinujące funkcjonowanie przedsiębiorstw na współczesnym rynku. Każda z nich jest niezwykle istotna i może przesądzić o „być albo nie być” nowoczesnego biznesu.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Business Insider Trends Festival

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA