- Autor: Artykuł promocyjny
- •6 wrz 2019 15:13
Business Insider Polska już po raz drugi organizuje międzynarodową konferencję Business Insider Trends Festival, która stanowi okazję do spotkania z polskimi i międzynarodowymi wizjonerami biznesu przyszłości.

Wydarzenie odbędzie się w dniach 2-3 października br. w Warszawie. Obecność na Konferencji potwierdzili już m.in Henry Blodget, założyciel Business Insider Inc., Hannes Schmid, fotograf, milioner i filantrop, założyciel organizacji Smiling Geco oraz Zev Siegl, współzałożyciel sieci kawiarni Starbucks. Wśród prelegentów Business Insider Trends Festival znajdą się również Ingo Rübe, założyciel i dyrektor generalny BOTLabs, Mark T. Hofmann, analityk kryminalny i psycholog biznesu oraz Aleksander Wandzel, VP Strategy w Abstra. Grupę prelegentów wzbogaci również Ylva M Andersson, coach i trener przywództwa i zespołów.
Business Insider Trends Festival jest skierowany do kadry zarządzającej, menedżerów oraz przedstawicieli start-upów. Oferta tegorocznej edycji wydarzenia będzie jeszcze szersza – organizatorzy zaproszą uczestników do udziału interaktywnym festiwalu idei, trendów, sztuki i muzyki.
- Ubiegłoroczny sukces konferencji sprawił, że w tym roku naszego przedsięwzięcia nie może zabraknąć na europejskiej scenie biznesowej – mówi Jovan Protic, COO Ringier Axel Springer Polska. W I edycji, na trzech scenach, zgromadziliśmy 80 mówców z całego świata, a 1 400 uczestników wzięło udział w prelekcjach i warsztatach, podczas których dowiedzieli się jak pod wpływem nowych technologii zmieni się bankowość, świat finansów, przemysł i życie człowieka. W nowej, II edycji, zaproponujemy publiczności jeszcze więcej – dodaje Protic.
Cztery sceny sukcesu
Druga edycja Business Insider Trends Festival rozszerza zakres tematyczny i skupia się na czterech obszarach wiedzy, którym odpowiadać będą cztery oddzielne sceny. Business 4.0, Global Economy, LifeScience oraz nowa kategoria – Media & Marketing – to dziedziny determinujące funkcjonowanie przedsiębiorstw na współczesnym rynku. Każda z nich jest niezwykle istotna i może przesądzić o „być albo nie być” nowoczesnego biznesu.

KOMENTARZE (0)