PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Brytyjska para książęca spotyka się z młodymi przedsiębiorcami

  • Autor: PAP
  • 17 lip 2017 18:05

Para książęca Cambridge odwiedziła w poniedziałek (17 lipca) w Warszawie inkubator przedsiębiorczości w wieżowcu Warsaw Spire, gdzie swoje centra mają firmy technologiczne i start-upy.

Brytyjska para książęca spotyka się z młodymi przedsiębiorcami
Adobe Stock
REKLAMA

Spotkanie z młodymi przedsiębiorcami to kolejny z punktów trzydniowej wizyty Williama i Kate w Polsce.

Para książęca miała się tam spotkać m.in. z założycielkami firmy, która produkuje Szumiącego Misia Whisbear, popularną zabawkę dla noworodków, która generując tzw. biały szum pomaga im zasnąć. Szumiący Miś jest od dwóch lat dostępny także w Wielkiej Brytanii, która stała się dla firmy największym rynkiem.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jedną z firm, która ma swoją siedzibę w inkubatorze przedsiębiorczości w Warsaw Spire, jest Azimo, która zajmuje się wykorzystaniem technologii do międzynarodowych transferów pieniężnych. Firma zatrudnia ponad 100 osób w dwóch biurach w Londynie i Krakowie i jest wyceniana na ponad 100 milionów dolarów.

W trakcie spotkania Williamowi i Kate miał zostać przedstawiony nowy projekt współpracy technologicznej pomiędzy Warszawą a Londynem, który ma pomóc firmom w korzystaniu z potencjału brytyjskiej stolicy w procesie międzynarodowego rozwoju.

Ostatnim punktem wizyty pary książęcej w poniedziałek (17 lipca) w Warszawie będzie przyjęcie z okazji 91. urodzin królowej Elżbiety II w Łazienkach Królewskich, podczas którego książę William wygłosi przemówienie.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Brytyjska para książęca spotyka się z młodymi przedsiębiorcami

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA