Bez wiary we własne pomysły i wizję nie ma sukcesu

Start-upy skutecznie docierające do swojej społeczności nie powinny uginać się pod presją korporacyjnych wymagań klientów.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Bez wiary we własne pomysły i wizję nie ma sukcesu

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

www.pulshr.pl

16 cze 2017 10:06


• Start-up musi być przekonany do swojego pomysłu.

• To właśnie start-up, a nie klient, potrafi dotrzeć do swojej społeczności.

• Należy jednak pamiętać, że przemysł czasu wolnego jest prawdziwym przemysłem, podległym prawom ekonomii.

• Artykuł powstał na podstawie panelu „Konfrontacje. Kat 6. Lifestyle, przemysł czasu wolnego, inne”, który odbył się podczas European Start-up Days. 

 

– Jako Daily Dose of Beauty tłumaczymy świat nastolatków i pokazujemy, co mają w smarftonach. Dużym firmom pokazujemy, że ich konsumenci angażują się w swoje środowiska, o których one nie mają pojęcia. Wyróżnia nas to, że dajemy naszym twórcom bardzo dużą niezależność – powiedział Mateusz Krogulec, właściciel start-upu DDOB.com, podczas European Start-up Days.

– Często jest tak, że klient mocno chce coś narzucić. Mieliśmy przypadek klienta z branży medycznej, który był bardzo restrykcyjny. My – trochę na przekór – zrobiliśmy promocję bardziej po swojemu i wyszło świetnie. Przecież jeśli blogerka ma prowadzić kanał oglądany przez setki tysięcy osób, to ona raczej potrafi docierać do swojej społeczności, więc narzucanie jej pomysłów z zewnątrz nie do końca ma sens – przekonywał.

Mateusz Krogulec, właściciel DDOB (Fot. PTWP) Mateusz Krogulec, właściciel DDOB (Fot. PTWP)

Zgadza się z tym Maciej Piwko, prezes i współzałożyciel Everytap, generatora ofert dla klubów, pubów, kawiarni i innych przestrzeni rozrywki – najważniejsze w rozmowach z korporacją jest to, by być pewnym swojego produktu i nie dać sobie narzucić wizji klienta. – Bo zepsujemy wszystko. Nie zrobimy marce dobrej kampanii ani nie złapiemy kolejnych klientów – stwierdził.

Maciej Piwko, prezes i współzałożyciel Everytap (Fot. PTWP) Maciej Piwko, prezes i współzałożyciel Everytap (Fot. PTWP)
CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.