PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Bez wiary we własne pomysły i wizję nie ma sukcesu

  • PTWP - PulsHR
    JP
  • 16 cze 2017 10:06

Start-upy skutecznie docierające do swojej społeczności nie powinny uginać się pod presją korporacyjnych wymagań klientów.

Bez wiary we własne pomysły i wizję nie ma sukcesu
Często jest tak, że klient mocno chce coś narzucić. Czy warto się uginać? (Fot.: Pexels)
REKLAMA

• Start-up musi być przekonany do swojego pomysłu.

• To właśnie start-up, a nie klient, potrafi dotrzeć do swojej społeczności.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

• Należy jednak pamiętać, że przemysł czasu wolnego jest prawdziwym przemysłem, podległym prawom ekonomii.

• Artykuł powstał na podstawie panelu „Konfrontacje. Kat 6. Lifestyle, przemysł czasu wolnego, inne”, który odbył się podczas European Start-up Days. 

 

– Jako Daily Dose of Beauty tłumaczymy świat nastolatków i pokazujemy, co mają w smarftonach. Dużym firmom pokazujemy, że ich konsumenci angażują się w swoje środowiska, o których one nie mają pojęcia. Wyróżnia nas to, że dajemy naszym twórcom bardzo dużą niezależność – powiedział Mateusz Krogulec, właściciel start-upu DDOB.com, podczas European Start-up Days.

– Często jest tak, że klient mocno chce coś narzucić. Mieliśmy przypadek klienta z branży medycznej, który był bardzo restrykcyjny. My – trochę na przekór – zrobiliśmy promocję bardziej po swojemu i wyszło świetnie. Przecież jeśli blogerka ma prowadzić kanał oglądany przez setki tysięcy osób, to ona raczej potrafi docierać do swojej społeczności, więc narzucanie jej pomysłów z zewnątrz nie do końca ma sens – przekonywał.

Mateusz Krogulec, właściciel DDOB (Fot. PTWP)
Mateusz Krogulec, właściciel DDOB (Fot. PTWP)

Zgadza się z tym Maciej Piwko, prezes i współzałożyciel Everytap, generatora ofert dla klubów, pubów, kawiarni i innych przestrzeni rozrywki – najważniejsze w rozmowach z korporacją jest to, by być pewnym swojego produktu i nie dać sobie narzucić wizji klienta. – Bo zepsujemy wszystko. Nie zrobimy marce dobrej kampanii ani nie złapiemy kolejnych klientów – stwierdził.

Maciej Piwko, prezes i współzałożyciel Everytap (Fot. PTWP)
Maciej Piwko, prezes i współzałożyciel Everytap (Fot. PTWP)
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Bez wiary we własne pomysły i wizję nie ma sukcesu

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA