PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Aplikacja Jobsquare podbije USA? KFC, McDonald's, Żabka, Carrefour, Nationale Nederlanden już rekrutują mobilnie

• KFC, McDonald's, Żabka, Carrefour, a nawet Nationale Nederlanden postawili na rekrutację mobilną i pozyskują pracowników przy pomocy polskiej aplikacji Jobsquare.
• Teraz aplikacja, która przypomina randkowego Tindera, tyle że służy do kojarzenia pracodawców z pracownikami, szykuje się na podbój rynku HR w USA.
• W rozwiązanie rekrutacji mobilnej zainwestował 2,3 mln zł fundusz bValue, za którym stoją: Tomasz Misiak, założyciel Work Service oraz Marian Owerko, twórca Bakallandu oraz wiceprezes Polskiej Rady Biznesu.

  • Autor: jm
  • 15 lis 2016 12:18
Aplikacja Jobsquare podbije USA? KFC, McDonald's, Żabka, Carrefour, Nationale Nederlanden już rekrutują mobilnie
W pół roku od uruchomienia aplikacji, profile założyło ponad 20 tys. osób szukających pracy i około 2 tys. pracodawców.
REKLAMA

Jobsquare to mobilna aplikacja, która w Polsce zadebiutowała w marcu bieżącego roku. Narzędzie, wyposażone w interfejs przypominający randkowego Tindera, służy do kojarzenia pracowników i pracodawców. Przeznaczone jest głównie, ale nie tylko, dla pracy tymczasowej i prostszych zawodów jak kucharz, hostessa, sprzedawca, kelner czy kierowca.

Adresowane jest do branż o dużej rotacji, gdzie pracy często szukają młodzi ludzie, na przykład studenci. Aplikacja daje możliwość znalezienia tak pracy, jak i pracownika w zasadzie od ręki. Bez CV i przeglądania nadmiernej liczby ogłoszeń.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Prosty system kojarzenia obu stron umożliwia natychmiastową rozmowę za pośrednictwem komunikatora aplikacji. Według twórców, aplikacja pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, które pochłania rekrutacja z agencją pracy lub klasycznym serwisem ogłoszeniowym.

Sukces w Polsce

Narzędzie powstało z myślą o mniejszych pracodawcach, nie mających czasu i ludzi do prowadzenia rekrutacji. – Wykorzystaliśmy sposób komunikacji znany na przykład z popularnej aplikacji Tinder i fakt, że dziś prawie każdy posiada smartfona. Dzięki temu cały proces rekrutacji jest bardzo szybki i nie wykracza poza telefon komórkowy – wyjaśnia Marcin Fiedziukiewicz, jeden z twórców aplikacji Jobsquare. – Mamy nadzieję, że Jobsquare stanie się kieszonkową agencją pracy – dodaje Fiedziukiewicz.

Czytaj też: Aplikacja Jobsquare: Polski Tinder do szukania pracy

W pół roku od uruchomienia aplikacji, profile założyło ponad 20 tys. osób szukających pracy i około 2 tys. pracodawców. Obok mniejszych podmiotów z użyciem Jobsquare rekrutują duzi pracodawcy jak KFC, McDonald's, Żabka, Careffour, a nawet Nationale Nederlanden.

Na podbój USA. A może i Chin

Fundusz bValue, którego jednym z fundatorów jest Tomasz Misiak, założyciel agencji zatrudnienia Work Service oraz Marian Owerko, udziałowiec funduszu, twórca Bakallandu oraz wiceprezes Polskiej Rady Biznesu, zainwestował w rozwiązanie 2,3 mln zł.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Aplikacja Jobsquare podbije USA? KFC, McDonald's, Żabka, Carrefour, Nationale Nederlanden już rekrutują mobilnie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Paweł 2016-11-18 02:27:46

    Kurde, bardzo fajna apka. Oszczędza czas i energię wielu ludzi, po obu stronach pracowej barykady. I widzę, że trafia w punkt, skoro wielcy gracze tacy jak McD, Nationale czy Carrefour się nią posługują. Ja często rekrutowałem ludzi do marketu i często dużo pary szło w gwizdek - przeglądanie CV, dzwonienie, rozmowy a klient znikał po jednym dniu... Naprawdę fajne.

  • kamil 2016-11-16 09:54:44

    To ciekawe, teraz coraz więcej czasu spędzamy własnie na telefonach przeglądając internet. Domyślam, że Nationale teraz może potrzebować pracowników, ta ich kampania strażnik przyszłości jest wszędzie i już dwoje moje dzieciatych znajomych spotykała sie z doradcami NN.

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.