PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Fundacja MSD, wielkiego koncernu o CSR. "Nie chcemy marketingu"

– W przypadku firm współpraca długoletnia jest rzadsza, opiera się głównie na wsparciu finansowym kampanii, a to bardziej uzależnione jest od ich aktualnych celów biznesowych – mówi Małgorzata Stelmach, prezes fundacji MSD Dla Zdrowia Kobiet, której fundatorem jest MSD, drugi największy koncern farmaceutyczny na świecie.

Fundacja MSD, wielkiego koncernu o CSR. "Nie chcemy marketingu"
– Zdarza się, że to my otrzymujemy zaproszenia do współpracy. Firmy chcą, abyśmy objęli edukacją prozdrowotną ich pracowników – mówi Małgorzata Stelmach. (Fot. PTWP)
REKLAMA

Czym kierują się państwo podczas doboru partnerów?

Małgorzata Stelmach, prezes fundacji MSD: – Kierunki działania fundacji określa Rada Programowa. Na początku każdego projektu dokonujemy precyzyjnej analizy potrzeb w danym obszarze i szukamy partnerów, których cele są spójne z tym, co my planujemy. Skupiamy się na istniejących problemach i rozglądamy się za organizacjami czy instytucjami, które mogą coś wnieść do projektu. Nie chcemy z nikim konkurować czy powielać działania innych, ale współpracować tak, by wykorzystać wiedzę i doświadczenie, potencjał wszystkich podmiotów.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Podam przykład. Projekt edukacyjny „Wybierz życie – pierwszy krok”, dotyczący profilaktyki raka szyjki macicy i zakażeń HPV, skierowany do uczniów szkół ponadgimnazjalnych, powstał we współpracy z inspekcją sanitarną, posiadającą kaskadową strukturę we wszystkich województwach i powiatach i doskonale rozwinięte służby edukacyjne. Dzięki temu możemy docierać do młodzieży uczącej się nawet w bardzo małych miejscowościach.

Innym przykładem jest program „Nie płać za błędy. Zapobiegaj!”, gdzie grupą docelową są kobiety zagrożone wykluczeniem społecznym. W tym przypadku naszym głównym partnerem są ośrodki pomocy społecznej, które najlepiej znają potrzeby, bariery i ograniczenia swoich podopiecznych, oraz samorządy lokalne.

Czy zdarza się, że to partnerzy zgłaszają się z propozycją współpracy?

– Zdarza się, że to my otrzymujemy zaproszenia do współpracy. Firmy chcą, abyśmy objęli edukacją prozdrowotną ich pracowników. Chętnie przyjmujemy takie zaproszenia.

Często jednak inicjatywa wychodzi z naszej strony. To my proponujemy włączenie się innym podmiotów do naszych kampanii czy programów. Dzięki współpracy można zrobić znacznie więcej niż w pojedynkę. Tak było np. w przypadku kampanii „Vital Forum”. Udało nam się zbudować partnerstwo z wieloma samorządami i instytucjami naukowymi, ale również firmami prywatnymi, które wsparły projekt finansowo. Dzięki temu mogliśmy zrealizować działania na dużą skalę.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Fundacja MSD, wielkiego koncernu o CSR. "Nie chcemy marketingu"

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.