PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Netflix traci abonentów i zwalnia pracowników

  • km
  • 25 cze 2022 15:45

Nie słabną problemy Netflixa. Firma ogłosiła kolejną rundę zwolnień spowodowaną spowolnieniem wzrostu i zwiększoną konkurencją.

Netflix traci abonentów i zwalnia pracowników
Pierwsza fala zwolnień w Netflixie miała miejsce w maju (fot. Cardmapr/Unsplash)
REKLAMA

Pierwsza fala zwolnień w Netflixie miała miejsce w maju. W tamtym miesiącu prace straciło 150 osób. Jak informuje BBC, streamingowy gigant likwiduje kolejnych 300 miejsc pracy tj. około 4 proc. pracowników, głównie w Stanach Zjednoczonych, choć cięcia dotyczą także pracowników europejskich i azjatyckich oddziałów, a także tych na Bliskim Wschodzie, w Aftyce i Ameryce Południowej

- Chociaż nadal znacząco inwestujemy w biznes, dokonaliśmy tych korekt, aby nasze koszty rosły zgodnie z wolniejszym wzrostem przychodów - napisała firma w oświadczeniu - Jesteśmy bardzo wdzięczni za wszystko, co (zwolnieni pracownicy - przyp. red.) zrobili dla Netflixa i ciężko pracujemy, aby wesprzeć ich w tym trudnym okresie przejściowym.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Decyzję podjęto po tym, jak firma ogłosiła pierwszą od ponad dekady utratę abonentów w kwietniu. Chociaż Netflix ma 220 milionów subskrybentów na całym świecie i pozostaje wyraźnym liderem na rynku transmisji strumieniowych, w ostatnich latach stanął w obliczu ostrej konkurencji za sprawą uruchomienia konkurencyjnych platform, takich jak Disney Plus i Amazon Prime Video.

Jak zakładają szefowie Netlfixa, firma ​​spodziewa się, że liczba abonentów spadnie o kolejne dwa miliony w ciągu trzech miesięcy do lipca, po spadku o 200 000 na początku tego roku.

 

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Netflix traci abonentów i zwalnia pracowników

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA