PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Brytyjski detalista Marks & Spencer zwolni 7 tys. pracowników

Marks & Spencer ogłosił, że w ciągu najbliższych trzech miesięcy zwolni 7 tys. pracowników. Wszystko przez spadek sprzedaży wywołany pandemią koronawirusa.

  • Dariusz Malinowski
    DM
  • 18 sie 2020 11:42
Brytyjski detalista Marks & Spencer zwolni 7 tys. pracowników
Sprzedaż firmy z powodu koronawirusa znacząco spadła. Fot. shutterstock
REKLAMA

Cięcia dotkną centralne centrum wsparcia firmy, stanowiska administracyjne w oddziałach regionalnych i pracowników sklepów w Wielkiej Brytanii.

Firma spodziewa się, że większość cięć będzie pochodzić z dobrowolnych zwolnień lub wcześniejszych emerytur. W przyszłości sprzedawca spodziewa się stworzenia nowych miejsc pracy, w tym poprzez rozwój handlu internetowego.

Z powodu koronawirusa sprzedaż sieci okazała się gorsza niż w ubiegłym, 2019 roku, w szczególności w ciągu ostatnich 13 tygodni załamała się o 38,5 proc. - Zmieniły się preferencje klientów, ale jest za wcześnie, aby powiedzieć, jaka będzie struktura sprzedaży firmy po wygaśnięciu pandemii  - poinformował detalista..

W lipcu sieć M&S ogłosiła, że ​​zwolni 950 osób.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Brytyjski detalista Marks & Spencer zwolni 7 tys. pracowników

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.