PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

1/4 placówek Alior Banku do zamknięcia do 2022 r.

Nowa strategia Alior Banku na lata 2020-2022 zakłada zmniejszenie liczby placówek o 25 proc., nie oznacza to jednak przeprowadzenia zwolnień grupowych - poinformował na piątkowej (28 lutego) konferencji prezes banku Krzysztof Bachta.

  • Autor:PAP
  • 28 lut 2020 13:50
1/4 placówek Alior Banku do zamknięcia do 2022 r.
fot.PTWP
REKLAMA

"Zakładamy spadek liczy placówek o 25 proc., ale nie mamy planów wyjścia z żadnego segmentu geograficznego. Nie przewidujemy też zwolnień grupowych w horyzoncie strategii" - powiedział Bachta.

Prezes wyjaśnił, że planowany spadek liczby sieci palcówek dotyczy zarówno oddziałów własnych, jak i agencyjnych.

Na koniec 2019 r. bank dysponował siecią 820 placówek, z czego 197 to były oddziały tradycyjne, siedem - typu Private Banking. W sieci znalazło się też osiem Centrów Korporacyjnych oraz 608 placówek partnerskich.

Alior Bank przedstawił w piątek nową strategię na lata 2020-2022, która przewiduje, że do końca tego roku bank będzie miał 30 placówek w nowym formacie, czyli większe niż obecnie i - jak wskazano - lepiej dostosowane do potrzeb klientów, a do roku 2022 ponad 100.

W strategii Alior Banku napisano, że jest ona oparta na wzrośnie organicznym i do końca jej zakończenia bank nie przewiduje wypłaty dywidendy.

Ponadto zakłada rozbudowę aplikacji mobilnej, rozszerzenie oferty o produkty pozabankowe. W planach jest też stworzenie w aplikacji systemu usług pozabankowych. Docelowo z aplikacji banku ma korzystać 1,5 mln klientów.

Alior planuje też zwiększenie udziału w portfelu kredytowym np. kredytów hipotecznych, leasingu i faktoringu.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: 1/4 placówek Alior Banku do zamknięcia do 2022 r.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.