Firma produkująca marki własne dla sieci handlowych poinformowała, że zadecydowano o restrukturyzacji zatrudnienia i - w konsekwencji - pracę straci 67 osób. Koszty reorganizacji wyniosą 1,5-2 mln zł i zostaną poniesione w I połowie roku.

Harper poinformował, że optymalizacja struktury organizacyjnej to odpowiedź na pogarszające się wyniki finansowe, kryzys na rynkach wschodnich, a także presję ze strony niektórych odbiorców w związku z rosnącą rolą dyskontów na polskim rynku oraz możliwe negatywne efekty wydarzeń ekonomiczno-politycznych w Polsce.
Spółka podała, że redukcją objętych będzie 67 osób, czyli ok. 11 proc. załogi. Zwolnienia nie obejmą pracowników działu produkcji w Mińsku Mazowieckim, w którym reorganizacja została przeprowadzona w 2015 r.
Harper Hygienics to producent wyrobów higieniczno-kosmetycznych pod marką Cleanic, Kindii i Presto Clean oraz pod markami własnymi sieci handlowych.


KOMENTARZE (0)