• Citi Service Center Poland swoją obecność w Polsce rozpoczęło w 2005 r., zatrudniając 57 osób.
• Dziś, w jedenastym roku działania centrum usług wspólnych Citi w Polsce przekroczyło próg 4 tysięcy zatrudnionych.

- Zbliżający się koniec roku jest dobrym momentem, by spojrzeć na naszą dzisiejszą pozycję z szerszej perspektywy. Ostatnie 6 lat to okres intensywnego rozwoju całej branży centrów usług wspólnych – w 2010 r. zatrudniając 1 tys. osób byliśmy w gronie 300 centrów z kapitałem zagranicznym działających w Polsce, dziś z ponad 4-tys. zespołem pracowników jesteśmy w jedną z ponad 600 takich firm - mówi Iwona Dudzińska, kierująca działalnością centrów CSC Poland.
Pokolenie Y nadciąga
Spośród zachodzących na rynku zmian kluczową w 2017 i latach nadchodzących będzie zmiana pokoleniowa i konsekwencje, jakie niesie dla kultury organizacji. - Już dziś ponad 80 proc. zatrudnianych przez nas pracowników to millenialsi, czyli osoby urodzone po 1981 roku, co przekłada się na komunikację, zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną - dodaje Iwona Dudzińska.
Citi Service Center Poland oferuje szereg pozycji zarówno dla studentów i świeżo upieczonych absolwentów, jak również specjalistów zainteresowanych rozwojem w dużej, międzynarodowej organizacji. W CSC Poland można znaleźć pracę w ramach obszarów takich jak AML, securities services operations , innych operacji bankowych czy IT.
Różnorodność w CSC Poland
Z ponad 500 menedżerów CSC Poland aż 241 to kobiety. Filozofię różnorodności i rozwoju odzwierciedla także szeroka oferta grup networkingowych jak Citi Women czy Women in Technology oraz udział w inicjatywach zewnętrznych typu LeadersIN Fundacji Vital Voices.
Różnorodność jest charakterystycznym elementem CSC Poland – międzynarodowy klimat organizacji tworzą pracownicy, z których co dziesiąty jest obcokrajowcem, jak i specyfika wykonywanej pracy świadczonej w 27 językach dla klientów w ponad 90 krajach świata.


KOMENTARZE (0)