Firma Work Service stworzyła nową aplikację mobilną, która ułatwi połączenie odpowiedniego pracownika z pracodawcą. Rozwiązanie nie tylko pomoże znaleźć ofertę dostosowaną do potrzeb, ale ułatwi też załatwienie wszystkich formalności związanych z podjęciem pracy.

• Klienci Work Service będą mogli korzystać z wygodnej aplikacji na smartfon.
• Mobilna aplikacja ma nie tylko pomóc w szukaniu pracy czy pracownika.
• Jej celem jest także cyfryzacja komunikacji między pracownikiem a firmą.
Nim w Work Service zdecydowano się rozpocząć pracę nad nowym rozwiązaniem, przeprowadzono badania. Ich wyniki tylko utwierdziły w przekonaniu, że uruchomienie aplikacji mobilnej będzie trafionym pomysłem. Okazało się, że już 92 % pracowników tymczasowych aktywnie korzysta z Internetu, a aż 3/4 badanych posiada smartfony. Spośród nich niemal 85% korzysta z aplikacji mobilnych oferowanych przez rynek. Nie tylko po to, by przeglądać media społecznościowe czy dzielić się zdjęciami, ale też, by szybko i sprawnie dojechać do celu czy znaleźć połączenia kolejowe. Coraz częściej wykorzystują je także do poszukiwania pracy. I właśnie rozwiązanie Work Service ma być odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku.
- Stworzyliśmy własny system, które jest dopasowany do potrzeb zarówno kandydatów, pracowników, jak i pracodawców. Dzięki naszej aplikacji w prosty sposób można zyskać dostęp do różnorodnych ofert pracy tymczasowej, stałej i zagranicznej, a także na bieżąco zarządzać swoją karierą zawodową. Co więcej system sam je podpowiada - podkreśla Piotr Adamczyk, dyrektor działu IT w Work Service.

Jak podkreśla, aplikacja ma czytelny, przyjazny i intuicyjny interfejs. Po to, by również osoby na co dzień nie korzystające ze smartfonów, mogły poradzić sobie z jej obsługą. - Nasza aplikacja działa na terenie całej Polski, ale wkrótce planujemy dostosować ją również do zagranicznych systemów. Żeby z niej skorzystać wystarczy ściągnąć ją bezpłatnie ze sklepu GooglePlay – dodaje Adamczyk.
Aplikacja przeznaczona jest zarówno dla osób poszukujących pracy, jak i tych, którzy już ją posiadają. Bowiem, jej celem jest nie tylko ułatwienie w znalezieniu odpowiedniego zajęcia, ale też cyfryzacja komunikacji między pracownikiem a firmą, obejmująca także wymianę dokumentów takich, jak np. paski płacowe czy potwierdzenie objęcia ubezpieczeniem RMUA.


KOMENTARZE (0)